Minoan zgn. CoB
#1
Vraagje: "moet" er bij Minoan bij het aanmelden bij het loket inTriest de autopapieren worden voorgelegd als er
"CoB" geboekt wird?
Deze vraag stel ik omdat ik dit jaar bij ANEK/SFF geen toegang kreeg als CoB-reiziger omdat mijn bus `geen officieel toegelaten` camper zou zijn - ik had een Fiat-Scudo 10 jaar geleden omgebouwd als camper.
Het hielp alles niets, de dame was onverbiddelijk "de interne voorschriften van ANEK laten vanaf 2016 alleen klanten met fabrieksmatig gebouwde campers toe als CoB-boekers". Dat ik dus al 10 jaar IT-GR-IT met mijn camper CoB
geboekt had speelde geen rol. 
De Anek-employee bood genereus  een omboeking op "Dekpassage" aan en zei toen nog "U heeft geluk, we hebben nog 2 plaatsen aan dek over"; ik dacht nog "in welke film ben ik eigenlijk?
Johannes
Quote
#2
(02 November 2016, 21:41)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vraagje: "moet" er bij Minoan bij het aanmelden bij het loket inTriest de autopapieren worden voorgelegd als er
"CoB" geboekt wird?

4 x meegeweest met Minoan, nooit om autopapieren gevraagd.
Maar, pas op :
Minoan heeft géén COB !
Kijk op : 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op dit forum is veel hierover geschreven. Gebruik de zoekfunctie.

Voorwaarden (Zie ook bijgaande link) :
•    Campers/ Caravans must be fully equipped with private facilities (sleeping area, kitchen and WC facilities). 

•     Conventional cars, minibuses or boats cannot benefit from the “Camping All Inclusive” service.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  CoB naar/van GR JohannesGR 9 4.046 25 March 2023, 17:53
Laatste bericht: iakovos
  COB op de Superfast XI: Roetregen JohannesGR 0 637 31 July 2021, 09:05
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)