Hulp gezocht! aankoop horloge vanuit Sofia
#1
Hallo,

Ik ben net naar Nederland verhuisd (vanuit België) en mijn horloge heeft net de geest gegeven. Ik ben op zoek naar een zeer specifiek horloge, maar aangezien het een ouder model betreft is die quasi nergens meer te vinden. Ik vond het op een Griekse juweliersite. Maar daar staat alles in het Grieks natuurlijk. Ik heb hen aangeschreven in het Engels, maar krijg geen reactie. Ik vermoed dus dat die geen Engels verstaan.

Ik ben dus op zoek naar iemand die hen eventueel even voor mij zou kunnen benaderen, in het Grieks (met Grieks toetsenbord dus) om te vragen of ze bereid zijn  het horloge te versturen met UPS.

Bijkomend vraagje: Ik weet dat je van bijvoorbeeld USA invoertaksen en BTW moet betalen. Hoe zit dat ondertussen met Griekenland ? Op de Nederlandse douanewebsite staat Griekenland nog altijd in de lijst van de EU-landen...

Groetjes,
Pascal Collard
Quote
#2
Wat heeft dit met Sofia te maken?
Quote
#3
Hallo,

Ik schaam me dood.. Sofia was een muthische figuur uit de Griekse oudheid, maar geen stad in Griekenland, maar Bulgarije !! De tekens op de site leken echt grieks.. mijn excuses. Websitebeheerder. U mag deze post afsluiten en verwijderen.

Groetjes, Pascal
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)