Leuk filmpje over eetgewoonten Kreta
#1
Leuk filmpje over de eetgewoonten op Kreta gemaakt door een fotograaf van national geografic. Mooie beelden en grappig verteld.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Geweldig leuk!
Quote
#3
Wat een leuk & grappig filmpje. Klopt ook 100%!
Quote
#4
Ja zeker een leuk filmpje en je leert er weer wat van Idea
Geranium bladeren gefrituurd  Confused  ( je ziet het op 1.52 minuut ) , nooit van gehoord, hoe smaakt dat.... heeft iemand dat al gegeten  Huh
Quote
#5
enig filmpje. de geranium...hmmm als t n citroengeranium is zou t nog wel eens lekker kunnen zijn. 
de slakken...hmmmm dat is nou toch een drempel die ik niet kan nemen. eten jullie dat?
in elk geval mooi om te zien.
Quote
#6
Slakken zijn heerlijk. Worden vooral in de vastentijd geserveerd. Heb ze zelf ook wel eens klaargemaakt.
(Misschien is bereid een beter woord..?)
Quote
#7
Ja leuk filmpje. Geraniumbladeren ken ik niet, kan me er ook geen voorstelling bij maken.
Slakken worden hier op Kos in tomatensaus gegeten, zeker erg lekker. Nooit zelf "bereid'
is nogal een tijdrovend werkje als ik er bekenden over hoor. Laatste tijd veel te droog hier dus
geen slak te vinden, trouwens.
Quote
#8
Smile 
Ok, meer slakkeneters dan ik verwachtte. Ze zijn dan meer gebruikelijk dan ik dacht. Ik ken ze alleen van in mijn tuin als ze de groente en planten belagen. En dan zijn het niet mijn vriendinnen.
Mocht ik op Kreta straks een tuin hebben dan wijs ik ze de weg naar jullie toe.... Wink
Quote
#9
(10 December 2016, 20:39)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat een leuk & grappig filmpje. Klopt ook 100%!
100 % ?????
Ik denk daar toch anders over , als je ziet met welk horecagezwel sommige hier rondlopen !!!  Wink
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Huh
(12 December 2016, 00:36)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 December 2016, 20:39)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat een leuk & grappig filmpje. Klopt ook 100%!
100 % ?????
Ik denk daar toch anders over , als je ziet met welk horecagezwel sommige hier rondlopen !!!  Wink

[Afbeelding: huh.gif] Ik woon meer dan 20 jaar in Kreta . Mijn Griekse familie kookt zo als in dat filmpje. Slakken, horta, het is dagelijkse kost voor de bewoners van het dorp waar ik woon. Of bedoel jij de omvang van sommige Kretenzers Jef ? Wat een humor !!!!!!!!!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mooi filmpje over Kreta Berendw 9 5.536 10 June 2013, 11:30
Laatste bericht: JohanV
Video Een reclame filmpje over Kreta Petronella 2 2.591 04 June 2013, 20:56
Laatste bericht: martineprest

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)