Ook in Griekenland gewoond?
#1
Goedemorgen Griekenlandliefhebbers!

Na twaalf jaar in Griekenland gewoond te hebben ben ik weer terug op Hollandse bodem. Alhoewel ik hier weer helemaal op mijn plek ben blijft het gemis aan Griekenland groot, heel groot. Het was ook niet direct makkelijk om hier weer te "aarden" en opnieuw te beginnen. Ik mis bij vlagen Griekenland enorm, de prachtige natuur,het heerlijke eten en de bevolking, het was weer even wennen hier  Wink 

Toch was het een heel bewuste keuze om weer terug te keren, ik weet dat er een flink aantal Nederlanders zijn die precies hetzelfde gedaan hebben. Graag  zou ik met hen in kontakt komen. Lijkt me leuk en interessant om ervaringen uit te wisselen maar vooral om het gezellig over Griekenland te hebben!

Warme groet ,
Es
Quote
#2
Hallo Es, welkom op dit forum. Ik heb ook een aantal jaar in Griekenland gewoond en ben intussen weer zo'n dertien jaar in Nederland woonachtig. Dat was inderdaad wel even wennen ja. Ik ben intussen al weer helemaal thuis hier en ik kan een aantal dingen in Nederland ook weer erg waarderen, maar mijn hart is toch ook nog wel een beetje in Griekenland gebleven. Ik ben benieuwd waar je gewoond hebt in Griekenland.

groetjes Marjan
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)