Geneuzel in Pilion - column
#1
Voor de liefhebbers van mijn columns: die van februari staat er weer op. Beetje geneuzel is het wel, maar in roerige tijden is dat misschien wel zo gezellig Wink Hier is de link naar mijn website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel leesplezier, en een poot van onze hond Ira! (Hera op z'n Nederlands)

[Afbeelding: ojkyys.jpg]
Quote
#2
Geweldig Wilma, wat een leuk stukje weer. En super dat je zoon komt, ja dan ziin wij als moeders weer in ons element. Geniet van het leven daar en succes met je boek. Als we weer in Pilion zijn laat ik het je weten. Afgelopen jaar frappee gedronken in je woonplaats. Zou leuk zijn de volgende keer je te ontmoeten!
Quote
#3
Dank je wel! Ja, ik tel de dagen af, het is al tien maanden geleden dat we elkaar voor het laatst 'live' gezien hebben, dus het mag wel weer een keer. Laat maar weten als jullie in Pilion zijn, als ik tijd heb vind ik zoiets altijd gezellig. Lukt het niet, zeg ik dat ook, want ik weet nu al dat het schrijven de komende maanden toch een heel groot deel van mijn tijd zal opslurpen. Maar er moet ook tijd blijven om te genieten van het Griekse leven, dus... gewoon een berichtje geven tegen die tijd, dan zien we wel!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Winter in Pilion - column WilmaHollander 2 5.278 04 December 2013, 00:18
Laatste bericht: WilmaHollander
  Column april WilmaHollander 4 5.514 01 April 2013, 21:29
Laatste bericht: WilmaHollander

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)