Griekendag in Edingen (B)
#1
Ik ben al een tijdje op zoek naar info over de jaarlijkse Griekendag in Edingen (B).
Gaat elk jaar dor op Pinkstermaandag maar tot nu nog geen enkel officiële aankondiging gevonden.

Iemand al meer nieuws hierover?

Wim
Quote
#2
Volgens de Oriste agenda is het dit jaar op 5  juni
Quote
#3
Ik heb ooit een tip gekregen dat de Griekendag inderdaad op 5 juni 2017 zou plaatsvinden maar het blijft angstvallig stil m.b.t. het jaarlijkse evenement.
Er is werkelijk nergens iets te vinden op het www. Iemand een idee of het daadwerkelijk door gaat dit jaar?
Quote
#4
Aan het bericht op Facebook te zien, gaat het gewoon door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(als het goed is, ook te lezen zonder FB-account)
Quote
#5
(19 May 2017, 17:45)Natascha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aan het bericht op Facebook te zien, gaat het gewoon door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(als het goed is, ook te lezen zonder FB-account)

Bedankt voor de tip Natascha; ik zie het inderdaad. Gaat dus door op 5 juni aanstaande (pinksterzondagmaandag).

[Afbeelding: 168stfp.jpg]
Quote
#6
(18 May 2017, 22:28)Wim V. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben al een tijdje op zoek naar info over de jaarlijkse Griekendag in Edingen (B).
Gaat elk jaar dor op Pinkstermaandag maar tot nu nog geen enkel officiële aankondiging gevonden.

Iemand al meer nieuws hierover?

Wim

!! Good job, nu nog de Griekse zon erbij e we gaan er weer van genieten in Edingen...

P.S.: detailtje om geen vergissingen te krijgen: is wel op Pinkstermaandag en niet op zondag!

C.U. all there!   Thanks a lot!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekendag op Pinkstermaandag 16 mei 2016 vlagreco 6 4.854 18 May 2016, 21:30
Laatste bericht: vlagreco
  Griekendag 28/05/2012 vlagreco 24 16.702 04 April 2016, 14:57
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)