Grieksegids nieuws
Vervoer gezocht op Kos
#1
Goedeavond ik wil eens kijken of er een Nederlander op Kos woont die ons kan helpen met het volgende:

Op zondag 17 september 2017 om 10:35 uur komen wij aan vanuit Amsterdam naar Kos om met onze eigen fietsen drie weken rond te gaan fietsen vanaf Kos tot aan Samos. 

Nu zoeken wij vervoer vanaf het vliegveld van Kos naar  Kefalos waar wij de eerste nacht en laatste nacht van onze vakantie verblijven. 

Wij hopen dat er een Nederlander is die ons tegen een vergoeding kan helpen met het vervoer van en naar het vliegveld en opslag van de twee dozen tot 8 oktober 2017.

 Het mooist zou het zijn indien je beschikt over bijvoorbeeld een pick up truck/ kleine bus waar onze fietsdozen in passen.

Ik hoor het graag of iemand ons uit de brand kan helpen met ons vervoers probleem.

Met vriendelijke groet,
André & Monique
Quote
#2
Hallo Andre, voor zover ik weet wonen er geen Nederlanders in Kefalos...
Kun je niet iets regelen met de verhuurder van je kamer?
Quote
#3
(09 July 2017, 09:25)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Andre, voor zover ik weet wonen er geen Nederlanders in Kefalos...
Kun je niet iets regelen met de verhuurder van je kamer?

Dat gaan wij zeer zeker ook proberen Nanny maar onze ervaring is dat de Griek niet echt begrijgt hoe groot de fietsdozen  zijn en  dat deze niet zo in de kofferbak passen  Smile 
Quote
#4
Moet voor jou een kleine moeite zijn @Nanny, zeker na 25 jaar Kos, dan ken je toch al bijna iedereen op het eiland, lijkt me sterk dat je dan nog niemand weet met een pickup die tegen betaling bereid is om dat kleine stukje de fietsen van het vliegveld naar Kefalos te brengen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Wellicht kun je de fietsdozen achterlaten op het vliegveld. Of gaat het om waterfietsen,aangezien je een rondje samos gaat doen? Hotelletje voor een eerste en wellicht laatste overnachting,wil ook nog wel eens bereid zijn om dozen op te slaan. Overigens zijn er ook een soort zakken te koop bestemd voor fietsvervoer,die zijn gemakkelijker op te slaan.Worden niet door alle vliegmaatschappijen geaccepteerd, maar je hebt nog tijd om te informeren. Ook deze vraag stellen op een fietsforum, er zijn hier niet zoveel mensen met fietservaring.
Quote
#6
@Chris, die fietsen hoeven alleen maar van het vliegveld naar Kefalos, hoe moeilijk kan dat zijn, maar ik weet wel waar de schoen wringt, jij ook denk ik.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Ik heb inderdaad al iemand geinformeerd, maar de meeste mensen werken in september, en om om 10.35 vanuit de stad eerst naar t vliegveld te rijden en dan nog naar Kefalos....en weer terug, daar ben je een halve dag druk mee. Het leek mij handiger om iemand vanuit Kefalos te laten komen, misschien even een foto sturen van hoe groot die dozen zijn....
Quote
#8
Het is gelukt met de eigenaar van het hotel in Kefalos waar wij gaan slapen aan het begin en einde van onze fietsreis.

Bedankt voor het mededenken.
Quote
#9
(10 July 2017, 21:41)Andre 1952 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is gelukt met de eigenaar van het hotel in Kefalos waar wij gaan slapen aan het begin en einde  van onze fietsreis.

Bedankt voor het mededenken.

kalo taxidi
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Leuk om te lezen, een goeie reis en veel fietsplezier. Als jullie echt heel fanatiek fietsen zie ik jullie misschien nog hier de berg opkomen.
Quote
#11
(11 July 2017, 12:09)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk om te lezen, een goeie reis en veel fietsplezier. Als jullie echt heel fanatiek fietsen zie ik jullie misschien nog hier de berg opkomen
Dan hoop ik dat je in Zia woont Nanny daar komen we zeker weer doorheen, de afdaling naar Kos stad vinden wij een van de mooiste afdalingen in Griekenland.
Quote
#12
Ik woon in Evangelistria, dat zul je dan ook kennen. Maar in de zomer ben ik van smorgens tot savonds een uur of 10-11 in mn winkeltje op t plein in Zia te vinden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Leden gezocht facebookpagina Kos wwopkos 0 3.726 23 January 2017, 10:02
Laatste bericht: wwopkos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)