Paddestoelenrisotto
#1
Zo, vanaf zondag nog een laatste week beurs draaien en dan vanaf volgend weekend heerlijk een weekje naar Athene!
Maar, eerst moet er nog gegeten worden Rolleyes . Vrijdags doen we meestal iets makkelijks, wel altijd "zelf in elkaar gedraaid". Vanavond heerlijk Makarounes gegeten, was alweer een aantal maanden geleden, heerlijk! Dit recept is, alhoewel velen in eerste instantie iets anders zullen denken, wel degelijk uit Griekenland afkomstig. Voor de kaas heb ik, vanwege verkrijgbaarheid, wel Parmezaan gebruikt. Kan je Kefalotyri krijgen, gebruik die dan. Heb het ooit gevonden in een kookboek met recepten uit het noorden van Griekenland en vorige week weer eens gemaakt. In Kreta dit jaar vooral versies met zeevruchten op de kaart gezien. Gewoon, een lekker rood wijntje uit Griekenland er bij, voor de liefhebbers een raki'tje achteraf, beter kan je weekend niet beginnen toch?

JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Waar sta je mee op de beurs Johan.
Fijne vakantie in Athene gewenst. Ben benieuwd hoe je dat ervaart.
Weer een fijn recept.
Vanavond de souvlaki en bourigourdi gegeten van je recepten.
Quote
#3
(01 September 2017, 20:05)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Waar sta je mee op de beurs Johan.
Fijne vakantie in Athene gewenst. Ben benieuwd hoe je dat ervaart.
Weer een fijn recept.
Vanavond de souvlaki en bourigourdi gegeten van je recepten.

Wauw, goed begin van het weekend! up Ik hoop dat jullie er van genoten hebben!

Ik sta met Fine Dining and Kitchen products op de Najaarsbeurs in de Trademart in Utrecht. Net in Brussel gestaan. En dan breekt vanaf eind september de kerstdrukte aan. Dan is het continu op de baan langs de klanten in Nederland en België.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Heerlijk Johan, ook een van m'n favorieten deze risotto. Je brengt me op een idee, dit ga ik morgen maken!! Veel dank voor de tip!

Alvast fijne vakantie in Athene gewenst, mooi vooruitzicht!
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#5
(01 September 2017, 21:03)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heerlijk Johan, ook een van m'n favorieten deze risotto. Je brengt me op een idee, dit ga ik morgen maken!! Veel dank voor de tip!

Alvast fijne vakantie in Athene gewenst, mooi vooruitzicht!

Dank je Corry! We zijn er nog nooit geweest Blush  dus verheugen ons er erg op. We hebben al mooie wandelingen op papier staan waarin we veel kunnen zien. Ook nog een hele dag naar Delphi, hebben we ooit eens een kort bezoek aan gebracht op weg naar het vliegveld en we werden "weggeblazen" door de schoonheid daar!
En voor morgen: Kali Orexi alvast!

Foto's Delphi uit 2014:

[Afbeelding: 23ldzf4.jpg]

[Afbeelding: 2lv0juv.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
Hoi Johan al van planngeweest je te bedanken voor je heerlijke recepten bij deze dus. Ik wist trouwens niet dat je hier ook risottorijst kon kopen. Moet ik dus beter kijken. Ik hoop dat je in Sthene in decwijk Plakka logeert dat is helemaal goed en vooral gezellig. Heel veel plezier en genietse van het Griekse eten. Ben benieuwd of je nog een nieuw recept ontdekt. Se horen het wel. Ik ga je recepten nu echt uitprinten voor mijn kookboekje. Bravo!
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#7
(02 September 2017, 19:41)kokino17 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Johan al van planngeweest je te bedanken voor je heerlijke recepten bij deze dus. Ik wist trouwens niet dat je hier ook risottorijst kon kopen. Moet  ik dus beter kijken. Ik hoop dat je in Sthene in decwijk Plakka logeert dat is helemaal goed en vooral gezellig. Heel veel plezier en genietse van het Griekse eten. Ben benieuwd of je nog een nieuw recept ontdekt. Se horen het wel. Ik ga je recepten nu echt uitprinten voor mijn kookboekje. Bravo!

Dank je voor je compliment! We zitten in het Novus City Hotel via Prinos Reizen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)