Vakantiebeurs Utrecht 10 t/m 14 januari 2018
#1
[Afbeelding: 2gxn3pl.jpg]

Ik geef toe, het is nog wat vroeg (alhoewel; de tijd gaat snel, het is zó weer kerstmis), maar het is misschien wel handig om 10 t/m 14 januari 2018 alvast in je agenda te zetten. Dan vindt de jaarlijkse vakantiebeurs namelijk weer plaats in de Jaarbeurs te Utrecht.

Ik ga er dit jaar natuurlijk ook weer heen, hoop dat ik deze keer wat meer van de diverse werelddelen en thema's te zien krijg. De vorige keer werd ik zo hartelijk ontvangen bij de diverse Griekenland-stands, dat de dag al voorbij was voordat ik aan een andere hal toe was Tongue . Het was er beregezellig.

Ben benieuwd komend jaar.......

Meer info op de website van de Vakantiebeurs:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Leuk Ger, dank! Ga jaarlijks met veel plezier!
Quote
#3
Gaan er nog meer Oríste-leden heen?
Quote
#4
Ik denk dat ik wel weer ga.
Hoe is het met jullie 'anders dan Griekenland' plannen, Ger?
Quote
#5
Vakantiebeurs,zijn er nog nooit geweest(helaas)
De donderdagen zijn altijd ingevuld(of er moet iets heel erg bijzonders zijn)
De vrijdag erna:werken
Het weekend zelf:verjaardagen,maar liefst drie stuks
Dus de vakantiebeurs......blijft maar op het (verlang)lijstje staan!
Voor de mensen die gaan:veel plezier!
Quote
#6
(20 November 2017, 07:14)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat ik wel weer ga.
Hoe is het met jullie 'anders dan Griekenland' plannen, Ger?

Die hebben we noodgedwongen even op een laag pitje moeten zetten helaas Vito. Maar ik ga uit van uitstel en zeker geen afstel. Komt vast wel goed........
Quote
#7
Leuk, Ger!

Na out of our comfortzone geweest te zijn in Costa Rica, wat echt geweldig goed bevallen is, hebben we de smaak te pakken en gaan we eens kijken bij Sri Lanka en Maleisië.
Quote
#8
Heeeeeeeeeeel misschien dit jaar geen Griekenland maar willen wij een keer naar Kroatië . Misschien op de beurs eens gaan kijken.
Quote
#9
De Vakantiebeurs 2018 heeft 4 keer 2 toegangskaarten ter beschikking gesteld om te verloten onder de Oriste-leden die meestemmen op de jaarlijkse 'Foto van het jaar'-verkiezing, die over een dikke week begint. Wil je meeloten stuur dan even een PB'tje. Uit alle namen die a) een berichtje hebben gestuurd én b) hebben gestemd op hun 7 favoriete 'Foto's van de week' kies ik er op Oudejaarsdag 4 uit.
Wordt dus vervolgd........
Quote
#10
Zelf gaan wij eigenlijk nooit naar de vakantie beurs, mijn lief is zo schaars thuis dat ik het een beetje zonde van de tijd vind maar mijn schoonzus is 2 jaar geleden geweest en die ging meteen voor het eerst naar Griekenland wat uitstekend bevallen is.
Inmiddels hebben ze een camper gekocht en zullen ze met de camper naar Griekenland gaan.
Quote
#11
Maar je kunt toch ook alleen gaan?
Ik vind het heerlijk om alleen over de beurs te struinen. Verleden jaar was ik met een collega, ook super gezellig maar in je eentje 'doe' je toch meer.
Moet ik wel bij zeggen dat ik wel bestemmingen heb die ik wil nalopen.
Quote
#12
(18 December 2017, 17:45)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar je kunt toch ook alleen gaan?
Ik vind het heerlijk om alleen over de beurs te struinen. Verleden jaar was ik met een collega, ook super gezellig maar in je eentje 'doe' je toch meer.
Moet ik wel bij zeggen dat ik wel bestemmingen heb die ik wil nalopen.

Jij als ondernemende vrouw hebt daar ook totaal geen moeite mee, wat je wel eens volgens mij nog eens kunt doen is Kreta ontdekken, zodra je geland bent meteen het binnenland in, daar is weinig toeristisch te zien, je zult zien dat het prachtig is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
(18 December 2017, 17:56)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 December 2017, 17:45)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar je kunt toch ook alleen gaan?
Ik vind het heerlijk om alleen over de beurs te struinen. Verleden jaar was ik met een collega, ook super gezellig maar in je eentje 'doe' je toch meer.
Moet ik wel bij zeggen dat ik wel bestemmingen heb die ik wil nalopen.

Jij als ondernemende vrouw hebt daar ook totaal geen moeite mee, wat je wel eens volgens mij nog eens kunt doen is Kreta ontdekken, zodra je geland bent meteen het binnenland in, daar is weinig toeristisch te zien, je zult zien dat het prachtig is.

Ohw ik heb helemaal geen probleem om ergens alleen heen te gaan hoor, dat doe ik namelijk veel vaker aangezien mijn lief amper thuis is.. maar vakantie is iets wat we dan wel samen doen, dus dan is het wel zo leuk als we het uitkiezen ook samen doen op bv een vakantie beurs.. gelukkig is er op het internet meer dan genoeg te vinden en kunnen we het alsnog nog samen uitzoeken.
Quote
#14
goeiemorgen uit rotterdam,

als het weer mee zit kom ik ook,ik ben herkenbaar met een honkbal pet waar geen Kreta op staat.
wat zijn ong. de kosten vanaf rotterdam naar de jaarbeurs-ik neem aan dat het daar is-
ik zal er 10 jan. zijn ,misschien kan ik mijn verhaal vertellen-kom al zo'n 40 jaar met tussenposen op Kreta
Kan ik daar een vrijkaartje voor krijgen?

Groeten uit Rotterdam,

JVW
Quote
#15
Griekenland aan zee [creatieve vakanties ] op vakantie beurs Groningen 6 en 7 Januari
in Breda 20 en 21 januari
Quote
#16
Ik zag een nieuwsberichtje dat de Griekse Gids deze keer niet deelneemt aan de vakantiebeurs.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#17
(28 December 2017, 14:41)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zag een nieuwsberichtje dat de Griekse Gids deze keer niet deelneemt aan de vakantiebeurs.

Da's inderdaad erg jammer, het was vorige editie een ontzettend leuke stand die héél veel belangstelling trok.
Zelfs helemaal uit Zuid-Limburg Wink 

[Afbeelding: 30wpb11.jpg]

En natuurlijke de gastvrouw en -heer:

[Afbeelding: ri4sxk.jpg]
Quote
#18
Ik neem aan dat die bekers water daar stonden om die kleine glaasjes tsipouro/tsikoudia  dizzy te verdunnen @Ger
Mooie foto trouwens.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#19
(28 December 2017, 16:22)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik neem aan dat die bekers water daar stonden om die kleine glaasjes tsipouro/tsikoudia  dizzy te verdunnen @Ger
Mooie foto trouwens.

Maar ik heb die bekers water niet aangeraakt hoor Arthur; daarvoor waren de drankjes onverdund véél te lekker. We waren niet voor niets met de trein naar Utrecht gegaan Big Grin
Quote
#20
(17 December 2017, 16:37)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De Vakantiebeurs 2018 heeft 4 keer 2 toegangskaarten ter beschikking gesteld om te verloten onder de Oriste-leden die meestemmen op de jaarlijkse 'Foto van het jaar'-verkiezing, die over een dikke week begint. Wil je meeloten stuur dan even een PB'tje. Uit alle namen die a) een berichtje hebben gestuurd én b) hebben gestemd op hun 7 favoriete 'Foto's van de week' kies ik er op Oudejaarsdag 4 uit.
Wordt dus vervolgd........

Ik heb zojuist 4 namen getrokken, zij zijn de winnaars van de toegangskaartjes:

[Afbeelding: 2ppk5dv.jpg]

Gefeliciteerd, ik ga jullie zo meteen de codes per PB toesturen waarmee jullie de kaartjes zelf kunnen registreren bij de vakantiebeurs.
Veel plezier op de vakantiebeurs!
Quote
#21
Super bedankt, Ger!
Gaan er nog meer mensen op woensdag? Misschien een kleine meeting in ' Griekenland' ?
Quote
#22
Ook namens mij superbedankt Ger.  Smile
Quote
#23
Top! Dank je wel!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#24
Bedankt dit is al een goed begin voor het nieuwe jaar.
Quote
#25
Leuk, zit er al aan te komen.
Ik ga afwisselend, of met manlief, vrienden maar ook wel graag alleen en dat ga ik volgende week donderdag doen, normaal pak ik altijd de vrijdag maar werkdag om moeten draaien.
Wie gaan er nog meer?
Quote
#26
Die groep was er weer, Ger!

Het was een leuke dag maar ik vind de informatie die je van de standhouders krijgt toch wel iets teleurstellend. Naar de website verwijzen is wel heel makkelijk. Je gaat daar juist naartoe voor informatie die je niet op de sites leest.
Quote
#27
(10 January 2018, 23:29)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Die groep was er weer, Ger!

Ik hoorde het van een collega die er gisteren ook was Vito. Leuke mensen zijn dat, vind je niet?
Helaas ben ik dit jaar niet in de gelegenheid om te gaan, heb nog allerlei dingen te doen die ik beslist wil gaan afhandelen dit weekend.
Volgend jaar ben ik vast weer van de partij Smile 

Wat die verwijzing naar websites betreft, dat viel me vorig jaar ook al op. Er werd regelmatig naar de website van de organisatie gerefereerd. En inderdaad, alles is natuurlijk ook op internet te vinden. Maar de sfeer op zo'n vakantiebeurs maakt alles weer goed wat mij betreft. Een pauze hier, een babbeltje daar, ik hou daar wel van. Vooral de Griekse stands natuurlijk  sirtaki
Quote
#28
Ja, de groep was weer leuk. Heerlijk op het Griekse terras gezeten met een Gyros pita en een wijntje ;)
Ross had een grote stand dit jaar. Ik kan me van vorig jaar niet herinneren of ze er toen stonden.
Polyplan weet ik nog wel.
Quote
#29
Ja Ross en ook Polyplan zijn jaarlijks van de partij!
Het was leuk gisteren, wel stiller als de vrijdag denk ik.
Ook al vroeg steeds rustiger.
Gezellig idd overal even kletsen en info!
Nog aan de uitgebreide Griekse quiz met info meegedaan, leuk!
Quote
#30
De Vakantiebeurs heeft nog een leuk staartje Big Grin
Ik heb 2 kaarten gewonnen voor Yiannis Kotsiras in Amsterdam via het Grieks Verkeersbureau.
Quote
#31
(07 February 2018, 19:03)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De Vakantiebeurs heeft nog een leuk staartje Big Grin
Ik heb 2 kaarten gewonnen voor Yiannis Kotsiras in Amsterdam via het Grieks Verkeersbureau.

Da's mazzel zeg! goedgedaan
Eerst de kaartjes voor de vakantiebeurs en nu dit ook nog eens erbij.
Veel plezier, laat je achteraf nog horen hoe het is bevallen?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vakantiebeurs van 16 t/m 19 jan 2020 in Jaarbeurs Utrecht Ger 0 1.224 24 November 2019, 09:46
Laatste bericht: Ger
  10 t/m 13 jan 2019: Vakantiebeurs jaarbeurs Utrecht Ger 7 3.142 12 January 2019, 09:47
Laatste bericht: metaxa
  Vakantiesalon Antwerpen 25 t/m 28 januari 2018 Ger 2 2.171 24 January 2018, 20:45
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 6 gast(en)