Grieksegids nieuws
Naar Rhodos
#1
Ja, ik lees hier weer over stakingen van de vrachtwagenbestuurders en wij vertrekken zondag 26 sept nog eens voor 18 dagen naar ons Rhodos, ik mag hopen dat we daar niet zonder eten vallen (en drinken ook niet natuurlijk) Sleepy, maar ik vermoed dat het daar niet zo'n vaart zal lopen zeker.....Cool

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Morgen -woensdag- wordt er in het Griekse parlement gestemd over het wetsvoorstel waar het allemaal om te doen is. Met een beetje geluk pakt het allemaal goed uit voor de truckchauffeurs en kan de staking worden beëindigd.

Zet de regering de plannen door dan is het hek van de dam en worden de stakingen nóg intensiever, zo hebben de stakers beloofd. Ik denk dat men vrijwel zeker ook op Rhodos de gevolgen zullen gaan merken. Ik hoop dat alles op tijd in orde komt en jij lekker en onbekommerd van je welverdiende vakantie kunt gaan genieten. Ik zal voor je up up up

Ger
Quote
#3
(21 September 2010, 20:51)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zal voor je up up up
Ger

Dank je wel Ger,

Ik maak me nu wel geen "grote" zorgen, als we maar daar geraken en de rest zien we dan wel. Confused

Grts,
Choreftis.

Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Naar Rhodos Choreftis 5 5.144 23 September 2011, 11:01
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 8 6.643 23 August 2010, 08:00
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 9 8.666 17 October 2009, 08:53
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)