LOI cursus Grieks voor onderweg
#1
Hoi allemaal,

ik kwam tijdens het rondneuzen op internet een LOI cursus Grieks voor onderweg tegen....
misschien zijn er hier mensen die dat ook wel leuk vinden, het zijn NZB bestanden.
Voor uitleg over wat NZB bestanden zijn en hoe je ze moet binnenhalen en uitpakken kun je het beste naar deze pagina gaan:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hierop staat een duidelijke uitleg.

de cursus kun je hier vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&age=&max=250&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&dq=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=1

Veel succes en plezier ermee!

groetjes Petra






Quote
#2
Altijd leuk! Zet ze op mijn I pod en oefen dan op de fiets, als ik naar mijn werk ga. Niet hardop, hoor Big Grin. Morgen maar eens even kijken hoe ik die kan downloaden, bedankt in ieder geval voor de uitleg hiervoor. Altijd gemakkelijk!!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Mocht je er echt niet uitkomen dan gil je maar Angeliki ;)

groetjes Petra
Quote
#4
geraak er niet uit
kan je die bestanden niet gewoon door mailen
grtj
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Cursus Grieks lezen en uitspreken met 50% korting Karidiès 0 416 15 December 2023, 17:50
Laatste bericht: Karidiès
  CD’s cursus Grieks BertE 0 1.035 25 April 2021, 10:42
Laatste bericht: BertE
  Grieks leren lezen en uitspreken (cursus) Karidiès 6 3.216 02 January 2020, 15:14
Laatste bericht: Markos
  cursus Grieks petra mens-omtzigt 0 1.295 31 August 2019, 06:57
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Zò leuk! Resultaat cursus Grieks Esther Corfu 6 5.208 30 May 2014, 11:51
Laatste bericht: Esther Corfu
  korte, leuke, inspirerende cursus Grieks! petra mens-omtzigt 1 2.638 24 April 2014, 22:31
Laatste bericht: Harma
  7 -weekse cursus Grieks Haarlem petra mens-omtzigt 0 2.549 10 March 2013, 11:58
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  7-weekse cursus Grieks Rotterdam petra mens-omtzigt 9 7.896 06 February 2013, 13:03
Laatste bericht: ElsR
  Cursus Grieks voor in de auto Nikolaki 20 14.169 11 June 2012, 07:11
Laatste bericht: Brandaki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)