Grieksegids nieuws
Ervaring Nieuwe NL sat. aanbieder Joyne
#1
Beste forumleden,

Sinds vorig jaar is er een nieuwe Satelliet aanbieder Joyne op de Eutelsat 9.0 Oost. Vorige maand heb ik besloten van deze nieuwe aanbieder gebruik te maken en heb een Ci+ module van Joyne  inclusief een jaar abonnement besteld bij CardWriter in Zoetermeer. Het pakketje heb ik laten bezorgen bij onze dochter die toch met Pascha bij ons op  bezoek kwam. De verdere afwikkeling ging per mail, de betaling van het aanmelden en het abonnement met iDeal dus fluitje van een cent.
De installatie was een fluitje, daar ik een draaibare schotel heb had ik vooraf al het testkanaal en de vrije zenders van Joyne bezocht en nadat ik de Module had geplaatst waren ook de andere zenders uit het pakket zichtbaar. 
Een jaarabonnement Basis inclusief de FOX voetbalzenders kost € 22,00 per maand aanmelden eenmalig € 30,00 en de module € 99,00.
De service van de Fa. CardWriter is voortreffelijk, levering Just in Time en bij vragen via Email per omgaande antwoordt zelfs op zondag.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#2
Fijn om te horen dat Joyne goed is bevallen Beems. Ik kan me voorstellen dat eventuele geïnteresseerden eerst even de kat uit de boom kijken bij zo'n nieuwe aanbieder, maar ik heb al meerdere positieve geluiden gehoord over Joyne.
Prima ook dat Canal Digitaal geen monopoli-positie meer heeft; dat komt uiteindelijk ten goede aan de consument.

Alleen de uitzendpositie (9 oost) kan eventueel een drempel zijn, mensen die hun schotel al op 19,2 of 23,5 hebben uitgericht moeten de installatie aanpassen.

Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Zijn er nog meer Oristianen die al ervaringen hebben opgedaan met de nieuwe provider?
Quote
#3
Wij hebben sinds 5 maanden ook Joyne het zelfde verhaal alleen voor iedere volgende module 99€ en dan nog maar 5€ aanmeld kosten we hebben uitstekende ontvangst
Quote
#4
(20 April 2018, 08:49)Lex Sengers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hebben sinds 5 maanden ook Joyne het zelfde verhaal alleen voor iedere volgende module 99€ en dan nog maar 5€ aanmeld kosten we hebben uitstekende ontvangst

Voor mensen met een Enigma 2 ontvanger van Dreambox, VU of een ander merk is het mogelijk via het wifi netwerk in huis de tuner van de hoofdontvanger met module te delen. Zo kun je in het vertrek waar de 2e ontvanger staat kijken naar de gedecodeerde zenders en hoef je niet de extra kosten te betalen. 

Kali Mera,

Dick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  satelliet tv nieuwe aanbieder jorgosh 12 5.955 23 December 2017, 20:20
Laatste bericht: Lex Sengers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)