Handige tool afstellen schotel o.a. in Griekenland
#1
Dit is een handige tool om zowel je azimuth, elevatiehoek en skew van je satellietschotel te bepalen op elke plek ter wereld (dus ook ideaal voor campers in Griekenland):
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Voor de geïnteresseerden: het programma kan nog veel meer en is een ideale tool voor de ondernemende satelliet-kijker, klik mar eens op de diverse mogelijkheden in de linker kolom Wink
Quote
#2
Ligt Hellassat er uit?
Ik krijg voor rik en ert world geen signaal, wel voor Turksat er vlak bij, dus uitrichting is goed.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#3
Gebruik je de juiste (onlangs gewijzigde) frequentie?
12441V / 23666

Zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Multiquote:wel voor Turksat er vlak bij, dus uitrichting is goed.
Huh
Dit begrijp ik niet helemaal Yiannakis, tussen HellasSat (39 oost) en Turksat (42 oost) zit 3 graden verschil; dus als je Turksat ontvangt staat je schtotel wel degelijk verkeerd uitgericht, en niet zo'n beetje ook. Een tikkie naar het westen draaien zou je probleem moeten oplossen......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Canal digital (schotel) te ontvangen in Lefkada gebied? Koopman 9 1.672 14 October 2023, 19:35
Laatste bericht: cors
  Naar welke satelliet 'kijkt' mijn schotel? BertE 12 3.923 27 October 2019, 21:42
Laatste bericht: Ger
  Welke schotel geschikt voor Griekenland? Borgers 9 8.471 09 February 2019, 05:14
Laatste bericht: Jef Dockx

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)