Even Apeldoorn bellen!!!!
#1
Oeps, even Apeldoorn bellen!!!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
We zijn eind juli met dit schip van Thessaloniki naar Tinos v.v. gevaren. 
Is een oud schip, 1976 gebouwd.
Geweldige service en schoon!
Of je in het café of restaurant zit en je wordt nog naar je hut gebracht.
Een verademing, als je dit vergelijkt met ANEK. Superfast en Minoan.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#3
Het is inderdaad een ouwe bak (was vroeger de Ierapetra L van ANEK Lines) maar net deze ferry's maken het varen tussen de eilanden veel plezanter dan op die nieuwe hogesnelheid vaartuigen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ook wel heel leuk dat er zo een lange route is tussen Thessaloniki Andros/Tinos en nog verder. Als ik ooit nog eens ga hoppen, wie weet dan deze. Zonder dit ongelukje was ik misschien niet op dat idee gekomen Smile
Quote
#5
(13 August 2018, 23:08)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook wel heel leuk dat er zo een lange route is tussen Thessaloniki Andros/Tinos en nog verder. Als ik ooit nog eens ga hoppen, wie weet dan deze. Zonder dit ongelukje was ik misschien niet op dat idee gekomen Smile

Deze gaat gedurende enkele maanden (voorlopig toch) 2 maal per week van Thessaloniki via Skiathos en vervolgens vele Cycladen eilanden (Andros, Syros, Tinos, Mykonos, Paros, Naxos en Santorini) helemaal tot Heraklion en terug.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oeps! Even Apeldoorn bellen........ Ger 8 2.164 11 May 2020, 22:44
Laatste bericht: Elphida
  Mobiel bellen in Greece papajani 12 6.475 17 February 2012, 23:11
Laatste bericht: Carien

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)