Het roer om Kreta maandag 20 augustus
#1
Maandagavond 20 augustus op RTL 4.
Het roer om Kreta.
Weet niet of het een herhaling betreft!
Quote
#2
Oh leuk! Dankjewel!
Ik ga sowieso kijken.
Quote
#3
ik probeer de zender via sateliet te vinden ...weet iemand het juiste nr ervan ?
heb de 19.2, 23.5 en Hotbird.
Quote
#4
(19 August 2018, 08:47)luc dellaert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik probeer de zender via sateliet te vinden ...weet iemand het juiste nr ervan ?
heb de 19.2, 23.5 en Hotbird.

RTL-4 HD is alleen via een Canal Digitaal abonnement te ontvangen via de Astra-3 op 23,5 graden oost op 11856V / 29900; of via een Joyne abonnement via de Eutelsat 9 op 9 graden oost op 11747H / 30000
Quote
#5
In de TV gids wordt over het programma aangekondigd dat het om een verhuizing van Engeland naar Frankrijk gaat ?
Quote
#6
(19 August 2018, 09:00)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 August 2018, 08:47)luc dellaert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik probeer de zender via sateliet te vinden ...weet iemand het juiste nr ervan ?
heb de 19.2, 23.5 en Hotbird.

RTL-4 HD is alleen via een Canal Digitaal abonnement te ontvangen via de Astra-3 op 23,5 graden oost op 11856V / 29900; of via een Joyne abonnement via de Eutelsat 9 op 9 graden oost op 11747H / 30000

Volgens de beschrijving in de TV gids gaat het om een Engelse familie die in Frankrijk een nieuw leven willen opbouwen.  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Aan het voorstukje te zien gaat het om een herhaling.
Er is komende week iedere avond een aflevering van Het roer om, waarschijnlijk nog om het zomer tv seizoen in te vullen!
Big Grin
Quote
#8
Volgens de Veronica gids is het een Engels gezin dat naar Kreta vertrekt.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Spoorloos maandag 27 januari Fani 14 3.035 24 November 2020, 17:08
Laatste bericht: Louise B.

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)