Koopjesjagen in Turkije
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
(19 September 2018, 14:17)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Nou ja koopjes jagen, de ferry kost dacht ik tussen de 25 en 30 euro, als je ook nog een visum moet kopen van rond de 20 euro moet je toch veel koopjes binnenhalen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Gezien het groot aantal  Grieken die iedere donderdag de oversteek maken
 zal het wel lonen
Quote
#4
Ik hoor hier regelmatig dat mensen naar Bodrum, de Turkse overkant hier dus gaan en dan gelijk
voor de hele familie shoppen. Lijstjes mee met maten en wensen van iedereen en daar gaan ze.
Maar ook voor dingen als gordijnen zeker bij het inrichten van een nieuw huis,
gaan ze hier graag naar Turkije. Ben zelf een keer mee geweest naar die markt daar,
ik hou niet zo van dat getrek aan me, en dan was ik ook nog met iemand met zo n lijst bij zich....
geen aanrader.....
Quote
#5
Ik heb helemaal niks met Turken dus ga zeker niet bij ze winkelen.
Quote
#6
Daar sluit ik mij bij aan Kosta.
Quote
#7
Ik ben vroeger voor mijn werk als chauffeur tot 1993 veel in turkije geweest, natuurlijk veel in Istanbul in de grand bazar rondgelopen die helemaal overdekt is, de mensen daar waren toen beleefd en niet zo trekkerig als dat uitschot in bodrum.
Ik dacht tijdens onze vakantie op Kos in 2006 we gaan even naar bodrum, leuk bootreisje, maar meteen van de boot af al van die schreeuwende kamaki's, even rondgelopen maar meteen terug naar de haven gegaan bootjes kijken op een rustig terras.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Een aantal jaar gleden nog overgestoken vanaf Chios. Wij wilden naar Efeze. Inderdaad aan je trekken en zeuren. Heel onplezierig.
Efeze is zeker de moeite waard en erg leuk om gezien te hebben. Voor een vakantie zien ze mij daar echt niet, maar heel veel Turken deugen echt wel. Het zijn altijd de rotverhalen die doorverteld worden, zoals mijn prachtige blonde buurmeisje, dat in d`r kont geknepen werd waar haar ma naast liep. Ook op het strand werd ze niet met rust gelaten. Boodschappen doe ik thuis wel. Smile Opvallend veel Griekse vrouwen, die boodschappen gingen doen aan de overkant.
Quote
#9
De meeste turken zijn in orde Wim, in Griekenland heb ik daar geen last van, ik ben fysiek nogal aanwezig, heb een bijna Griekse kop en lul die kamaki helemaal omver. Big Grin Je hebt me gezien vorig jaar. 
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Afgelopen weer weer op Lesvos en zo te zien komen de Turken ook graag de andere kant op. Menukaarten en reclameborden zijn ook veel in het Turks.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)