Terug van weggeweest
#1
Beste Griekenlandliefhebbers,

Ik ben terug van weggeweest. Of tenminste, ik probeer voortaan terug - en regelmatiger - naar het boeiend Oríste Forum te komen. 
Mijn vorig bezoek dateert van bijna anderhalf jaar geleden. Voordien postte ik regelmatig items en reacties. Maar vanaf het voorjaar 2017 ben ik de deur van dit leuk kafeneion wat vergeten te openen. Dat had te maken met andere bezigheden, o.a. verhoogde werkdruk en aandacht op familiale situaties. Intussen ben ik wel verder blijven reizen... uiteraard naar Griekenland. Vorig jaar heb ik (uiteraard samen met mijn vrouw) een heerlijke eigen combinatie gemaakt op Corfu-Epirus-Parga-Lefkas. Dit jaar zijn we nog eens teruggekeerd naar Rhodos, waar we vele jaren geleden ook al eens waren. Intussen ben ik de tel kwijt over ons aantal Griekse reizen tot nu toe; ik denk dat we rond de 25 zitten. En nog steeds blijft het ons bekoren. We probeerden meestal ook telkens een andere Griekse bestemming, zodat we nu wel een ruim beeld over Griekenland hebben. Bovendien blijf ik ook vrij sterk de situatie volgen voor wat betreft de Griekse samenleving en het nog steeds moeilijk te boven komen van de Griekse crisis voor de lokale bevolking. Anderzijds blijft ook de Griekse muziek mij uitermate boeien; zo hebben we bijvoorbeeld al concerten bijgewoond van Giorgios Dalaras, Babis Tsertos, Christos Nikolopoulos, Giannis Parios, Antonis Remos,... en beluister ik ook dikwijls Griekse muziek via internet.
Zo, nu weten de nieuwe forumleden wie ik ben (en herkennen sommige 'oudere' leden me hier wellicht). En ik merk dat kapitein Ger dit forum nog steeds op goede vaart houdt. 

Yassas!   Smile
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#2
Welkom terug!
Quote
#3
(30 November 2018, 22:40)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welkom terug!

Dankjewel, Nanny! 

efxaristo
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Welkom terug...ik miste je al...in enen was je weg  Huh  niet meer doen hoor Big Grin
Quote
#5
Welkom terug Vlagreco; fijn dat je ons hebt 'herondekt'  Wink

Zoals je ziet hebben de leden in die periode niet stil gezeten; er is ondertussen heel wat gebeurd op Oríste.
Maar dat telt zeker ook voor jou als ik jouw staat van dienst v.w.b. Griekenland-vakanties zo lees.

En mocht je nog een leuke foto voor de rubriek 'Foto van de week' hebben stuur 'm gerust in, leden die al lang geen (of nog nooit een) foto meer hebben ingestuurd hebben voorrang qua plaatsing en doen nog dit jaar mee.

Leuk dat je er weer bent!
Quote
#6
Leuk! Gelukkig dat je er weer bent.

En natuurlijk welkom terug!
Quote
#7
Welkom terug dan maar!
Quote
#8
Hoe durf je! We waren hier al in de minderheid!...



Big Grin
Quote
#9
Bedankt iedereen.
Ik zal proberen om wat regelmatiger dit leuk kafeneion binnen te stappen, en er wat op z'n Grieks te verpozen. Smile
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#10
Hey, welkom terug up
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
(01 December 2018, 18:22)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey, welkom terug up

Welkom terug, ik ben even solidair met mijn mede Limburgers over de grens.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
dag Vlagreco, wat fijn om weer een bericht van je te lezen! ik heb je aanwezigheid en reacties gemist op het forum! hartelijke groeten, Marieke
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Wink terug van weggeweest Mieke 5 3.789 22 February 2012, 08:37
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)