Wie weet hoe "mijn" boek heet?
#1
Hallo allemaal,

3,5 jaar geleden was ik op het vliegveld Aktion in Preveza en ik zag daar in de taxfree shop een mooi boek liggen. Ik heb het niet gekocht en had daar al vrij snel spijt van. In de afgelopen 3,5 jaar ben ik nog 2 keer in die shop geweest maar helaas het boek verkochten ze niet meer. Ik heb me al suf gegoogeld maar ik krijg het niet gevonden.
Wellicht is er op dit forum iemand die me kan helpen.

Het boek was Duitstalig en stond vol met tekeningen (één per rechterpagina) van griekse ruïnes/oudheden/tempels, hoe deze er nu uitzien.
De bladzijden voor elke van deze tekeningen waren transparant en ook voorzien van een tekening.
Als je deze transparante bladzijde dan over de tekening legde zag je hoe de tempel er ooit heeft uitgezien.
Ik geloof dat het een ringband boek was maar dit weet ik niet 100% zeker meer.

Ik hoop dat iemand me kan helpen dit boek te vinden.

Alvast bedankt!

Groetjes Cindy
Quote
#2
Ik  ken dat.... Zo zag ik een paar jaar terug  op Kreta een boek in een simpele  (achteraf supermarkt) in Ag.Marina - Kreta over de  griekse mythologie  En nog wel in het Nederlands..
En zo simpel  /makkelijk  beschreven,  Na veel dubben toch maar niet gekocht, EN later spijt dat ik dat niet had gedaan... Ook later nooit meer terug gezien in allerlei winkeltjes...Op internet wel veel  terug te zien hierover.
Quote
#3
Daar heeft Cindy echt wat aan, Linda.......................
Quote
#4
Hahaha ik ben in elk geval niet alleen in dit verhaal ;)
Quote
#5
Zo is het Cindy, waarschijnlijk ook wel bij meerdere mensen Wink

Maar het zal idd wel heel moeilijk worden voor je om het te vinden (op internet)
jammer dat je geen titel meer weet of uitgever...

Ik hoop voor je dat er bij sommige mensen een lichtje gaat branden Idea Die dit boek ook een keertje hebben bekeken.

Groetjes Linda

Wahaha O nee. Ahum - de naam is maar een een klein/groot  verschilletje ... Big Grin

Groetjes Wilma
Quote
#6
Bij de griekse boekenlijst van Corry Brand  :onderweg naar Ithaki maakt u zeker een kans om het
boek te vinden dat u zoekt Cindy ,succes bij de zoektocht
Quote
#7
Ik denk dat het dit boek is,Het oude Griekenland - monumenten van vroeger en nu.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Als je snel bent kan je een exemplaar bemachtigen in Nederland bij de online boekenwinkel van  " bonteboeken " .
Suc6 ermee !!


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Beste Patje en Jef,

Bedankt voor jullie antwoorden! Dit kan het boek heel goed wel eens zijn!! Ik krijg veel foutmeldingen op de webshop van bonteboeken maar ik ga ze even mailen.
Ook heb ik nog een ander boek gevonden van deze auteur, echter niet in het Nederlands.
Bedankt! Hier kan ik wat mee!

Groetjes Cindy
Quote
#10
Jaaaaa! Ik heb hem net binnen gekregen van Bonteboeken! Ik ben blij, Bedankt!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Even nog terug over dit boek. Deze was vlot verkrijgbaar op de luchthaven in Athene in de grote boekenwinkel in de vertrekhal. Diverse talen, ook in het Nederlands.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Nou, dat is fijn om te weten voor als ik daar weer ben Smile Ik zal bij gelegenheid mijn broer de boekhandelaar eens vragen of het dan niet toch ook bestelbaar moet zijn in NL
Quote
#13
Dit boek zou ik ook wel willen. In Athene kom ik voorlopig niet, maar wel op Lesvos.
El Greco, staat er misschien een ISBN-nummer op het boek?
Quote
#14
We hebben het boek niet gekocht en heb ook het ISBN niet genoteerd. Misschien voor iemand die de komende dagen wel op Eleftherios Venizelos luchthaven komt?
Quote
#15
O, ik had begrepen dat je het gekocht had, maar dank voor je reactie.
Het is voor mij ook niet super belangrijk. Ik ga er op Lesvos naar kijken, wellicht is het daar dan ook gewoon te koop.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn boek 'Leven als een godin in Griekenland' Margotho 2 3.510 23 November 2014, 16:40
Laatste bericht: Margotho
  Mijn eerste boek! ellebel 1 2.574 02 November 2014, 00:10
Laatste bericht: elly veen

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)