Zaventem
#1
Is het op Zaventem nog altijd zo ver lopen vanaf de terminal van Brussels Airlines naar de bagagebanden, ik kan me nog herinneren dat het een heel eind was en trap af trap op,dan ben je buiten en moet je weer trap op.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Neen, het is nog wel een eind (afhankelijk van het gate nummer waar je aankomt) maar het is iets korter geworden. Vroeger moest je die 3 trappen naar beneden en dan door een lange tunnel, maar dat hoeft niet meer.
Ik vind het wel een vervelende zaak dat iedereen voor een stuk van de weg gewoon door elkaar moet lopen zowel aankomende als vertrekkende passagiers. Maar eens je aan de achterzijde van het "shopping center" komt is het beter.

Athene is toch nog altijd een heel stuk makkelijker dan Brussel Wink
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ja, het is nu iets minder schandelijk dan vroeger. Vandaar ook dat er toch veel meer gebruik wordt gemaakt van de elektrische transportmiddelen die ter beschikking staan dan ooit voorheen. Of komt dit omdat we met zen allen ouder worden?...
Quote
#4
(28 February 2019, 15:07)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, het is nu iets minder schandelijk dan vroeger. Vandaar ook dat er toch veel meer gebruik wordt gemaakt van de elektrische transportmiddelen die ter beschikking staan dan ooit voorheen. Of komt dit omdat we met zen allen ouder worden?...

Een stukje lopen is juist goed voor veel ouderdoms kwalen Tongue
Quote
#5
Lopen is geen punt, ik neem het nog op tegen veel jongere mensen en vooral in de bergen.
Ik vond het een chaos, de afhalers mochten niet meer voor de deur even parkeren om de passagiers uit te laten of af te halen, dat was wel vlak na de aanslag, toen stond de bewaking rijen dik met kalashnikov's klaar.
Geef mij dan toch maar de kleinere vliegvelden, bijv Luik of Maastricht, mooi dichtbij voor mij.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
"Een stukje lopen is juist goed voor veel ouderdoms kwalen [Afbeelding: tongue.gif]"
Voor of tegen?
Johannes
Quote
#7
(28 February 2019, 15:59)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lopen is geen punt, ik neem het nog op tegen veel jongere mensen en vooral in de bergen.
Ik vond het een chaos, de afhalers mochten niet meer voor de deur even parkeren om de passagiers uit te laten of af te halen, dat was wel vlak na de aanslag, toen stond de bewaking rijen dik met kalashnikov's klaar.
Geef mij dan toch maar de kleinere vliegvelden, bijv Luik of Maastricht, mooi dichtbij voor mij.

In de "drop off" zone krijg je nu nog maximaal 10 minuten. Daarna => betalen.

Je mag er maar 10 minuten stilstaan en als chauffeur mag je de wagen niet verlaten. Wie langer dan 10 minuten stilstaat in de drop-off zone, zal daarvoor een vergoeding moeten betalen van €10 + €2 per bijkomende minuut (meer
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Bestuurders kunnen ook maximaal 1 keer per uur gebruik maken van de gratis 10 minuten op de drop-off zone. 


Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(28 February 2019, 18:51)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 February 2019, 15:59)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lopen is geen punt, ik neem het nog op tegen veel jongere mensen en vooral in de bergen.
Ik vond het een chaos, de afhalers mochten niet meer voor de deur even parkeren om de passagiers uit te laten of af te halen, dat was wel vlak na de aanslag, toen stond de bewaking rijen dik met kalashnikov's klaar.
Geef mij dan toch maar de kleinere vliegvelden, bijv Luik of Maastricht, mooi dichtbij voor mij.

In de "drop off" zone krijg je nu nog maximaal 10 minuten. Daarna => betalen.

Je mag er maar 10 minuten stilstaan en als chauffeur mag je de wagen niet verlaten. Wie langer dan 10 minuten stilstaat in de drop-off zone, zal daarvoor een vergoeding moeten betalen van €10 + €2 per bijkomende minuut (meer
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Bestuurders kunnen ook maximaal 1 keer per uur gebruik maken van de gratis 10 minuten op de drop-off zone. 


Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dat noem ik schofterig, hoe klop ik zoveel mogelijk geld uit de zakken van de reiziger.
Voor mij geen Brussel meer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
(28 February 2019, 15:30)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 February 2019, 15:07)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, het is nu iets minder schandelijk dan vroeger. Vandaar ook dat er toch veel meer gebruik wordt gemaakt van de elektrische transportmiddelen die ter beschikking staan dan ooit voorheen. Of komt dit omdat we met zen allen ouder worden?...

Een stukje lopen is juist goed voor veel ouderdoms kwalen Tongue

Ja dat klopt, voor de gemiddelde oudere mens misschien maar voor veel oudere zie ik toch gebruik maken van het transport.

(28 February 2019, 19:07)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 February 2019, 18:51)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 February 2019, 15:59)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lopen is geen punt, ik neem het nog op tegen veel jongere mensen en vooral in de bergen.
Ik vond het een chaos, de afhalers mochten niet meer voor de deur even parkeren om de passagiers uit te laten of af te halen, dat was wel vlak na de aanslag, toen stond de bewaking rijen dik met kalashnikov's klaar.
Geef mij dan toch maar de kleinere vliegvelden, bijv Luik of Maastricht, mooi dichtbij voor mij.

In de "drop off" zone krijg je nu nog maximaal 10 minuten. Daarna => betalen.

Je mag er maar 10 minuten stilstaan en als chauffeur mag je de wagen niet verlaten. Wie langer dan 10 minuten stilstaat in de drop-off zone, zal daarvoor een vergoeding moeten betalen van €10 + €2 per bijkomende minuut (meer
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Bestuurders kunnen ook maximaal 1 keer per uur gebruik maken van de gratis 10 minuten op de drop-off zone. 


Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dat noem ik schofterig, hoe klop ik zoveel mogelijk geld uit de zakken van de reiziger.
Voor mij geen Brussel meer.

Om mensen op te halen en weg te brengen komen wij dan ook veel liever op Schiphol of elders in Nederland maar ook weer niet in Charleroi want daar betaal je ook altijd, ook al is het maar voor mensen te droppen. €2,00 aub, Merci dankjewel.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  info vliegveld Zaventem Arthur 9 3.234 23 October 2017, 13:45
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)