Roadtrip naar Athene en verder....
#1
Begin mei ben ik van plan om een auto naar mijn geliefde eiland Chios te brengen. Ik rijd via Duitsland, Oostenrijk naar Venetië en neem daar een ferry, waarschijnlijk van Minoan Lines, naar Patras om daarna naar Athene te rijden. Ik zou dit samen gaan doen met een vriend maar die heeft helaas af moeten zeggen. In eerste instantie dacht ik lekker alleen te gaan rijden , had ik gelijk een goede reden om hardop met de muziek mee te zingen Tongue

Recent dacht ik : waarom neem ik niet iemand anders mee en dan bijvoorbeeld van dit forum ? Uiteraard moet er wel een beetje een klik zijn maar opzich lijkt het mij wel leuk. Ikzelf ben 50 jaar, rustig van karakter met brede interesses op het gebied van sport , film en natuurlijk Griekenland. Ik zoek dus iemand tussen grofweg 40 en 65, man of vrouw die geen moeite hebben met een behoorlijk, maar mooi stukje autorijden . Jouw kosten zullen zijn, de oversteek van de Ferry, ca. € 150,- en je eten en drankjes. De benzine neem ik voor mijn rekening want dit moet ik sowieso betalen. Wat mij betreft mag je vanaf aankomst in Patras zelf weten wat je verder doet . Uiteraard mag je meerijden naar Athene en zelfs mee naar Chios maar dat is allemaal in te plannen natuurlijk . Hoe lang je uiteindelijk in Griekenland blijft bepaal je zelf natuurlijk.

Voor diegene die nooit met zo'n ferry zijn mee geweest: dit zijn behoorlijk luxe schepen met mooie bars, lounges, restaurants en mogelijkheden om lekker buiten te zitten .

Een vliegticket terug, enkele reis naar Amsterdam vanuit Athene kost met Transavia, afhankelijk van datum, tussen de ca. € 80,- en € 170,-

Indien vragen/ interesse over wat dan ook, stuur me een PB en kunnen we kijken hoever we komen .

Gr. Constantijn
Quote
#2
Mooi aanbod.
Quote
#3
Zeker mooi aanbod Kosta…. bijna tien jaar deze route gereden naar Chios. Dus voor mensen die intresse hebben DOEN.
Hele goede reis gewenst!! Binnenkort vertrekken we via de zelfde route naar Kythira….

Groet Ostria.
Quote
#4
Dank je Ostria.

Over ca.een week ga ik tickets boeken .
Quote
#5
Mijn broer gaat mee . Eigenlijk niks voor hem . Is niet zo'n autorijder maar hij wilde zo'n trip weleens mee maken .

Ik had een PB van een forumlid maar die vond de bootreis te lang. Dat kan uiteraard. Ikzelf vermaak me altijd best op zo'n ferry.
Quote
#6
En inmiddels alweer een paar dagen terug. Allemaal goed gegaan . Op Chios niet al te best weer maar begin mei is dit altijd een gokje .
[Afbeelding: j98up2.jpg]
[Afbeelding: 2h7hptx.jpg]
[Afbeelding: 2wp6jqq.jpg]
[Afbeelding: 2lwp0ly.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)