Leer Grieks te lezen van 5-14 april
#1
Challenge Grieks lezen

Leer Grieks te lezen en juist uit te spreken in een Facebookchallenge van 5-14 april.
10 dagen lang iedere dag een les op video en met oefeningen op PDF die je kunt downloaden.
Na deze 10 dagen kun jij het Grieks lezen en uitspreken en kun je zelf woorden opzoeken in het woordenboek, die je in Griekenland wilt zeggen.
Zo wordt je vakantie in Griekenland nog leuker en is de voorpret al begonnen.
Lees alles over deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  en schrijf je meteen in.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Ik heb in deze periode en paar avonddiensten is dit een probleem, aangezien je aangeeft dat je sávonds erop zet?
Quote
#3
Hallo jacq1970,
Je kunt de lessen volgen wanneer je maar wilt. Ik zet iedere ochtend om 8 uur een les klaar, die je die dag kunt volgen. Lukt het die dag niet, dan doe je de les de volgende dag. De lessen blijven na de challenge ook nog staan tot 30 april zodat je nog kunt herhalen.
Het is een challenge, een uitdaging. Expres in een korte periode om mensen uit te dagen om nu echt te beginnen en het leren van het alfabet niet (weer) uit te stellen.
Maar ik snap ook dat er andere dingen in het leven belangrijk zijn, dus vandaar de extra tijd.
Doe je mee?
Groetjes van Karen
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#4
(01 April 2019, 13:08)Karidies schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo jacq1970,
Je kunt de lessen volgen wanneer je maar wilt. Ik zet iedere ochtend om 8 uur een les klaar, die je die dag kunt volgen. Lukt het die dag niet, dan doe je de les de volgende dag. De lessen blijven na de challenge ook nog staan tot 30 april zodat je nog kunt herhalen.
Het is een challenge, een uitdaging. Expres in een korte periode om mensen uit te dagen om nu echt te beginnen en het leren van het alfabet niet (weer) uit te stellen.
Maar ik snap ook dat er andere dingen in het leven belangrijk zijn, dus vandaar de extra tijd.
Doe je mee?
Groetjes van Karen

ja leuk heb me aangemeld!
Quote
#5
Niet vergeten! Morgen beginnen we en vanavond sluit de aanmelding. Je leert Grieks met makkelijke woorden en met woorden die je meteen in Griekenland kunt gebruiken.
De uitspraak leer je met een video.
Wil jij deze zomer een mondje Grieks spreken? Doe dan mee. Je zult er veel plezier van hebben.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[url=http://grieksetaalonline.karidies.com/challenge-grieks-lezen/][/url]
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Cursus Grieks lezen en uitspreken met 50% korting Karidiès 0 417 15 December 2023, 17:50
Laatste bericht: Karidiès
  Leer altijd ο, η, το bij een nieuw woord Karidiès 0 546 19 August 2023, 16:11
Laatste bericht: Karidiès
  μαθαίνω ελληνικά - ik leer Grieks Karidiès 0 887 23 April 2023, 07:08
Laatste bericht: Karidiès
Video Grieks lezen voor beginners met makkelijke woorden Karidiès 0 1.110 25 January 2023, 18:25
Laatste bericht: Karidiès
  Challenge Grieks lezen 3-12 febr. 23 Karidiès 0 953 14 January 2023, 10:05
Laatste bericht: Karidiès
  Challenge Grieks lezen 5-14 jan. 2022 Karidiès 0 1.104 28 December 2021, 19:19
Laatste bericht: Karidiès
  Challenge Grieks lezen en uitspreken 9-18 april Karidiès 1 1.072 22 March 2021, 12:34
Laatste bericht: Karidiès
  Challenge Grieks lezen 6-15 nov.2020 Karidiès 1 1.180 02 November 2020, 07:52
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks lezen Karidiès 0 1.227 27 March 2020, 17:50
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren lezen en uitspreken (cursus) Karidiès 6 3.218 02 January 2020, 15:14
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)