Overval camper Griekenland...
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Het zelfde probleem kwam gisteren al ter sprake/schrift op een Duits forum:
ACHTUNG
Hallo!
Zur Zeit etliche Aufbrüche von Wohnmobilen und PKW's im Bereich zwischen Kyparissia und Zacharo!
Besonders betroffen sind Freisteher unter anderem in Elea!
Passt auf da draußen!
Johannes
Quote
#3
"....in de toeristische kustplaats Paralia...." Huh
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Vertaald uit het Engels-Paralia is een toeristische kustplaats en een voormalige gemeente in het oostelijke deel van de regionale eenheid Pieria, Griekenland. Sinds de hervorming van de lokale overheid in 2011 maakt het deel uit van de gemeente Katerini, waarvan het een gemeentelijke eenheid is. De zetel van de gemeente lag in Kallithea. Wikipedia (Engels)

Ik weet niet of het daar was,maar er bestaat echt een plaatsvdie Paralia heet. Daarnaast noemen Grieken wel vaker een wijk Paralia. Het betekent echt niet alleen strand.

Maar goed, deze camperaars hebben het niet leuk gehad. Er bestaat onder camperaars,en niet alleen,nogal eens het idee dat er weinig misdaad voorkomt in griekenland.
Quote
#5
Bedankt Chris voor de volledige uitleg. Volgens mij betekende Paralia "strand" vandaar mijn bemerking.
De lokale bevolking in Pieria spreekt overigens van Paralia Katerinis. Net zoals je Astros en Paralia Astros hebt in Arkadia.
Te vergelijken dus met Nieuwpoort en Nieuwpoort Bad aan de Belgische kust.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
O ik ken Paralia ook alleen als "strand", en dan inderdaad met een naam erbij.
Lijkt me vrij verwarrend om een wijk midden in Athene te hebben die dan Paralia heet.
Of misschien met de klemtoon anders of zo?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gewapende overval hotel Kreta Rolf 8 5.307 17 June 2015, 21:56
Laatste bericht: Erwin
  Mobieltje "bederft" overval Erwin 0 1.434 11 November 2014, 16:45
Laatste bericht: Erwin
  kleding etc. meenemen met de camper ConstanceK 3 2.904 19 October 2014, 21:55
Laatste bericht: chris

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)