Op naar de volgende 10 jaar!?
#1
Beste mede forumleden.

Velen zullen hebben gelezen dat Oríste! maandag haar 10 jarig bestaan viert.
Bij toeval ontdekte ik dat een kleine twee weken geleden doordat ik een een keer helemaal naar beneden op de homepagina scrolde en daar “Forum statistieken” tegen kwam. 

Ik las toen onder meer dat Ger al bijna tien jaar Oríste! beheert. 
Er begon wat in me te “borrelen” wat uitmondde in een plan een oproep te doen voor een cadeau.

Doordat Ger inmiddels zelf bekend maakte dat zijn forum jubileert is een mede forumlid me voor geweest d.m.v. een soortgelijke melding. 
Omdat het nu in een afzonderlijke draad wordt gemeld valt het misschien iets meer op?

Wellicht wil je als gebruiker/ster de voortgang van Oríste! mede mogelijk te maken door een paar euro als verjaardagscadeautje te doneren? 
Onlangs zag ik Ger’s oproep daarvoor boven in een bovenbalk op de homepagina.
Het zal in elk geval een mooie ruggesteun zijn om het behoud van Oríste! voorlopig (financieel) veilig te stellen.

Als je mee wil doen lees je door,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, hoe je een bijdrage in gang kan zetten.

Ger: van harte!
Op naar de volgende 10 jaar Oríste!
Quote
#2
mooi initiatief!
Quote
#3
Leuk!
Dat kan een heel mooi verjaarskado worden.
Ik doe mee.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#4
Waarschijnlijk kijk ik niet goed, wat is het rekeningnummer?
Moet er eerst een mailtje gestuurd worden?
Viviane
Quote
#5
(10 May 2019, 15:45)Viviane schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Waarschijnlijk kijk ik niet goed, wat is het rekeningnummer?
Moet er eerst een mailtje gestuurd worden?
Viviane

Als je in het scherm bent gekomen staat er onder Hoe Steunen: " ( mail even voor het rekeningnummer (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) )"

Je kunt ook via een mail naar iksteunoriste  @  wageral.nl Ger direct om de benodigde info vragen.
(Vergeet niet de spaties aan weerszijden van het @ teken weg te halen!) 
Quote
#6
Dankjewel, heb al mailtje gestuurd.
Viviane
Quote
#7
Leuk initiatief Buurman. Ik heb inmiddels een bijdrage overgemaakt. Hopelijk kunnen we met zijn allen nog lang van dit leuke forum genieten.
Quote
#8
Bedankt voor het leuke initiatief 'Buurman' en uiteraard alle leden die gehoor gaven/geven aan zijn oproep.
Vandaag is 'grote' dag, Oriste bestaat vandaag op de kop af 10 jaar!

[Afbeelding: 10jaar3.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)