Cursus VakantieGrieks 20-27 juli
#1
Van 20-27 juli geef ik weer een cursus VakantieGrieks op Facebook.
In 7 dagen leer je kant-en-klare zinnetjes, die je meteen in Griekenland kunt toepassen. Zo begin je al met Grieks te spreken.
Bestellen in een restaurant, boodschappen doen, eerste gesprekje in een hotel, dagelijkse uitdrukkingen enz.
Het is wel fijn als je al wat Grieks kunt lezen. Maar ik heb ook in alle lessen de Griekse woorden fonetisch geschreven, wat helpt om het Grieks te leren lezen.
Je kunt de cursus overal volgen ook vanuit Griekenland, want alle lessen staan online.
Iedere dag beantwoord ik vragen in een LIVE uitzending in de groep.
Kijk voor alle informatie en inschrijving op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Cursus VakantieGrieks 19-25 maart Karidiès 0 1.017 25 February 2022, 09:34
Laatste bericht: Karidiès
  VakantieGrieks 9-15 mei Karidiès 0 1.012 29 April 2021, 18:17
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks Karidiès 1 1.253 01 April 2020, 10:01
Laatste bericht: Natalie66
Video Filmpje over VakantieGrieks Karidiès 0 793 17 July 2019, 08:36
Laatste bericht: Karidiès
  Cursus VakantieGrieks op Facebook Karidiès 0 1.452 22 June 2018, 18:18
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)