wandelen op Zakythos
#1
We gaan volgende maand naar Zakynthos en zoeken daar georganiseerde wandelingen. Ik heb al contact gehad met Podilatadiko maar die doet even geen wandelingen. Ook contact gehad met Fora Zakynthos, maar die zit aardig vol. We verblijven in Argassi en hebben een auto tot onze beschikking.
Weet iemand nog een optie?
Quote
#2
(23 August 2019, 10:43)Ma Ria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We gaan volgende maand naar Zakynthos en zoeken daar georganiseerde wandelingen. Ik heb al contact gehad met Podilatadiko maar die doet even geen wandelingen. Ook contact gehad met Fora Zakynthos, maar die zit aardig vol. We verblijven in Argassi en hebben een auto tot onze beschikking.
Weet iemand nog een optie?
One Day Walks .hebben ook wandelingen op Zakynthos
Quote
#3
(23 August 2019, 10:59)janos54 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 August 2019, 10:43)Ma Ria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We gaan volgende maand naar Zakynthos en zoeken daar georganiseerde wandelingen. Ik heb al contact gehad met Podilatadiko maar die doet even geen wandelingen. Ook contact gehad met Fora Zakynthos, maar die zit aardig vol. We verblijven in Argassi en hebben een auto tot onze beschikking.
Weet iemand nog een optie?
One Day Walks .hebben ook wandelingen op Zakynthos
Daar zijn alleen wandelboekjes te koop.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op deze site is  ook een voorbeeld  wandeling te verkrijgen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Overigens; ik heb daar ook een wandelboekje van Corfu gekocht.
Uitstekende en heldere beschrijving inclusief de coördinaten.
Voor de GPS liefhebbers wordt op verzoek ook tracks geleverd.
Zeer welkom.

Vraag eens bij Ross Hollydays, deze organiseren ook wandelingen voor hun gasten.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#4
Beste Ma Ria,
Monastery Panagia Skopiotissa is op de weg van Argassi naar Vassilikos een optie voor te wandelen. De auto wegzetten in Ano Vassilikos en daar wandelingen maken naar Porto Roma en Gerakas (schildpaddeninfocentrum). Het laatste hebben we op eigen initiatief gedaan. Ook leuke picknick bij de bakker onderweg!! Georganiseerde wandelingen weet ik niet. Evt andere wandelingen op Wiciloc. Hiervan 1 link van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




uit verschillende wicilocwandelingen. En Google Maps en fijne wandelkaart zijn wel handig als je zelf de organisatie in handen neemt mocht je dat willen.

Groetjes Corrys
Quote
#5
Wikiloc is een handige app om op je telefoon tezetten voor de wandelingen, je kan niet verkeerd lopen!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)