Orchideeënreis - Kythira april 2020
#1
Graag wil ik jullie laten weten dat Kythira dit voorjaar een bijzonder evenement heeft: de Orchideeënreis.

Genieten van de uitbundige bloemenpracht tijdens de prachtige lente in Griekenland. Wandelend op ontdekkingstocht naar de ruim 60 wilde orchideeënsoorten op Kythira. In samenwerking met het Avlemonas Spring Festival organiseert Pyrgos House deze unieke reis van 5 tot 12 april.

Overdag gaan Griekse orchideeën-kenners met je op pad. Er zijn excursies en 's avonds worden er lezingen en presentaties gehouden.

Je verblijft in Avlemonas; volpension; deskundige begeleiding; kleine internationale groep; afwisselend programma.

Deze orchideeënreis gaat gegarandeerd door. Er is echter nog plaats voor een aantal natuurliefhebbers en rustzoekers.

Ben je nieuwsgierig geworden of wil je meer informatie, kijk dan even op deze pagina:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik hoop tot ziens op het mooie en ongerepte Kythira!!

Frank
Pyrgos House
Avlemonas Spring Festival
Quote
#2
Ohw wat lijkt mij dat prachtig, helaas kan ik in die periode geen vakantie opnemen.
Quote
#3
Succes ermee !!!!
Beelden zeggen meer dan woorden , daarom plaats ik even de link naar een  filmpje over de orchideeën van Kythira.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dank je wel Jef voor het plaatsen van de link. De betreffende video is gemaakt door Stavroula Fatsea.

Stavroula woont op Kythira en is een van onze begeleiders tijdens de orchideeen-week. Behalve deze video houdt zij ook een blog bij over de flora op Kythira, met meer dan prachtige foto's van wilde bloemen, paddestoelen en vanzelfsprekend van veel orchideeen.

Haar blog is in het Grieks; de bloemen zijn echter gerubriceerd en aangegeven met hun latijnse benaming. Niet alleen voor de kenners zijn Stavroula's foto's een lust voor het oog. Kijk en geniet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

En voor Jacq1970: deze Orchideeenreis zal jaarlijks gehouden worden, altijd in eerste of tweede week van april. Dus, laat Kythira hoog op je lijstje staan en wie weet, lukt het om een van de komende jaren de orchideeen te ontdekken op het eiland.

Groeten uit Kythira,

Frank
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kythira recent 2020 Martino 10 1.994 27 August 2020, 09:20
Laatste bericht: metaxa
  In 2020 voor het laatst rechtstreeks naar Kythira MartinS 9 2.038 06 January 2020, 00:22
Laatste bericht: Kosta

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)