Aanbiedingen Transavia o.a. Schiphol- Chania v.v.
#1
Momenteel verlaagde prijzen bij Transavia Schiphol-Chania v.v. Het voordeel zit voornamelijk in vliegen zonder bagage, let daar dus op. 

Er loopt een algemene actie momenteel, dus ook voor andere bestemmingen, maar daar keek ik niet naar.
Chania staat niet in het 'voordeeloverzicht" maar je ziet de prijzen in de maandoverzichten.
Quote
#2
(12 January 2020, 12:48)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Momenteel verlaagde prijzen bij Transavia Schiphol-Chania v.v. Het voordeel zit voornamelijk in vliegen zonder bagage, let daar dus op. 

Er loopt een algemene actie momenteel, dus ook voor andere bestemmingen, maar daar keek ik niet naar.
Chania staat niet in het 'voordeeloverzicht" maar je ziet de prijzen in de maandoverzichten.
Het zijn ongelooflijke prijzen ,vanaf Brussel naar Thessaloniki vanaf 70 euro retour in mei -juni
naar Corfu vanaf 90 euro retour in het voorjaar

Er staat wel een regel bij waar ik toch wel mijn bedenking bij hebt ;

De weergegeven prijzen kunnen wijzigen van de beschikbaarheid van het tarief ,Je ziet de definitieve ticket prijs
 als u de betaling start
Quote
#3
(12 January 2020, 13:49)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 January 2020, 12:48)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Momenteel verlaagde prijzen bij Transavia Schiphol-Chania v.v. Het voordeel zit voornamelijk in vliegen zonder bagage, let daar dus op. 

Er loopt een algemene actie momenteel, dus ook voor andere bestemmingen, maar daar keek ik niet naar.
Chania staat niet in het 'voordeeloverzicht" maar je ziet de prijzen in de maandoverzichten.
Het zijn ongelooflijke prijzen ,vanaf Brussel naar Thessaloniki vanaf 70 euro retour in mei -juni
naar Corfu vanaf 90 euro retour in het voorjaar

Er staat wel een regel bij waar ik toch wel mijn bedenking bij hebt ;

De weergegeven prijzen kunnen wijzigen van de beschikbaarheid van het tarief ,Je ziet de definitieve ticket prijs
 als u de betaling start


Waar zag je die regel? Die staat er nl. niet als je via de 'normale' weg een vlucht boekt. Daar staan de tarieven in rood afgebeeld in het maandoverzicht. Ik heb net een doorgeklikt tot het invullen van de NAV gegevens, maar ook daar geen dergelijke melding gezien.
Quote
#4
die regel staat bij Transavia via Brussel ,wat dit jaar de eerste keer is dat ze van Brusse vliegen,en aangezien
wij altijd vanaf Brussel vliegen is me die regel opgevallen ,ik heb hem echt niet zelf verzonnen

@Buurmann, deze  bedoel ik....

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






vertrekplaats  en bestemming invullen, dan data wanneer je wilt vliegen 

even naar beneden scrollen

....dan zie je een blauwe balk met zwarte letters, dat is de beruchte regel
Quote
#5
Transavia vlucht  ,Basic Amsterdam - Thessaloniki vanaf 83 euro , retour zie aanbieding op Luchtvaartnieuws
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stakingen op Schiphol. Arthur 4 1.457 26 April 2022, 15:34
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)