De lokale bevolking van Moria is er helemaal klaar mee!
#1
Het geduld van de lokale bevolking in Moria is op en de grens bereikt.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Als het verder escaleert, vrees ik dat het niet bij woorden gaat blijven maar dat de locals wel eens hardhandig uit de hoek zullen komen.
Quote
#3
Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is veel hierover uitgebreid te lezen, dus Markos voor jou geen moeite met je kennis van de Griekse taal en Ernst kan Google Translate gebruiken  Smile

Het is zeer verontrustend, Athene heeft gereageerd door twee oproerpolitie-eenheden te sturen die naar verwachting dinsdagavond op het eiland aankomen,
naast de twee eenheden die op zondag zijn verzonden om te reageren op de geplande demonstratie van maandag.
Quote
#4
(04 February 2020, 18:43)Elena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is veel hierover uitgebreid te lezen, dus Markos voor jou geen moeite met je kennis van de Griekse taal en Ernst kan Google Translate gebruiken  Smile

Het is zeer verontrustend, Athene heeft gereageerd door twee oproerpolitie-eenheden te sturen die naar verwachting dinsdagavond op het eiland aankomen,
naast de twee eenheden die op zondag zijn verzonden om te reageren op de geplande demonstratie van maandag.

Het was een kwestie van tijd, twee jaar terug hoorde ik al geluiden van vrienden van ons dat de lokale bevolking het zat was. 
Ik kan het ook begrijpen, Moria was een klein en gemoedelijk plaatsje, prachtig gelegen en bekend van het aquaduct. 
Nu wordt Moria geassocieerd met het kamp en de vluchtelingen en komt alleen nog maar negatief in het nieuws. Logisch dat deze mensen hun geduld verliezen en hun woonplaats terug willen.
Quote
#5
Gastvrijheid is beperkt houdbaar.
Quote
#6
Weliswaar ongegrond maar dit gaat zeker de toeristen en touroperators afschrikken en zal een negatieve impact hebben op het vakantieseizoen. De lokale bevolking zal dus nogmaals (financieel) slachtoffer worden. Bij ons zijn dikwijls de kerkjes gesloten uit vrees voor diefstal. Jammer, zeer jammer,...

@Elena, thanks voor de weblink.
Quote
#7
En.. TERECHT! Dit heeft al te lang geduurd en te veel schade aangericht op Lesbos en voor Lesbos.
Quote
#8
Europa moet drastisch ingrijpen en alle landen moeten samenspannen. Het is niet aan Griekenland alleen om de hete patatten uit het vuur te halen. De grenzen MOETEN dicht, vol is vol, genoeg is genoeg! Dit heeft niks met racisme te maken maar de modale man van't straat moet NIET opdraaien voor de falende overbetaalde politici die er NIKS van bakken!!! Het is overal dezelfde situatie aan't worden en dan zijn ze verwonderd dat de bevolking "rechts" gaat stemmen. We zijn het BEU om te moeten blijven inleveren en in de steek te worden gelaten door de overheid. WIJ ZIJN NIET SCHULDIG! Er is een grens voor alles en die is wel degelijk bereikt!
Quote
#9
zie Arnold op zondag

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Arnold Karskens is tenminste iemand die de waarheid durft te zeggen en weet waar hij het over heeft.
Quote
#11
Die man heeft volledig gelijk, maar dit wordt steeds afgewimpeld. Dit is effectief de realiteit en het draait enkel rond het geld.
Het enige wat de politici in Europa doen, is zakken vullen en frauderen. Ondertussen wordt de man in't straat geconfronteerd met de problemen die het gevolg zijn van hun falend beleid.
Waarom zoeken ze nooit een oplossing bij de bron? Het antwoord is eenvoudig, zoals Arnold aanhaalt, geld primeert!
Quote
#12
(05 February 2020, 18:28)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zie Arnold op zondag

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Er wordt (meermaals) heel stellig gerept over 80 NGO's. Helaas wordt dit niet eenmaal onderbouwd door een bronvermelding.
De nadruk ligt m.n. op salarissen en onkostenvergoedingen voor bijv. vierwiel aangedreven auto's.

Niet dat ik naïef ben en denk dat alle hulp op een goede manier wordt geboden en dat alle gelden op de goede plek komen e.d, maar als er 80 NGO's werkzaam zouden zijn op Lesbos, betekent dat er een veelvoud van x aan NGO medewerkers zouden zijn. Dit komt mij verre van realistisch over.

Ik heb gezocht naar aantallen NGO's op Lesbos, maar kwam tot nu toe niets tegen.
Quote
#13
@ Buurman
Dit kwam mijn Google tegen. Wordt een getal van 81 genoemd.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
(06 February 2020, 15:38)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Buurman
Dit kwam mijn Google tegen. Wordt een getal van 81 genoemd.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank. 
Ook dit getal is echter niet op waarde te schatten.
Het artikel is van januari 2016. De cijfers zijn uit 2015...
Quote
#15
(06 February 2020, 15:38)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Buurman
Dit kwam mijn Google tegen. Wordt een getal van 81 genoemd.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dat was 4 jaar terug. Ondertussen is dat aantal ongelooflijk verminderd. Zoals ik in een ander draadje al uitgelegd heb, vooral door toedoen van een Amerikaanse organisatie. Zie #10 in dit draadje:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Als je op de weg van Kalloni naar Mytilini links gaat richting Moira heb je bijvoorbeeld rechts na een 100-tal meter de leegstaande gebouwen waar Artsen Zonder Grenzen zat.
Net als AZG trokken ook Oxfam en Praxis zich in 2016 terug uit Lesbos. Die vertrokken vooral uit onvrede over de EU-Turkije deal.

Hier zijn een aantal ngo's opgelijst die in Lesbos werk(t)en:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
Of er nu 1 of 80 ngo's werkzaam zijn op Lesbos of niet, het punt is dat de lokale bevolking het geduld en vertrouwen heeft verloren en zich in de steek gelaten voelt. 
De mensen van Moria willen hun woonplaats terug!!
Quote
#17
(06 February 2020, 19:49)Ernst schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of er nu 1 of 80 ngo's werkzaam zijn op Lesbos of niet, het punt is dat de lokale bevolking het geduld en vertrouwen heeft verloren en zich in de steek gelaten voelt. 
De mensen van Moria willen hun woonplaats terug!!

Daar kan ik me helemaal in vinden Ernst.

Wat me stak zijn enkele suggestieve opmerkingen van Karstens in zijn film. Een voorbeeld van nepnieuws en opruiend taalgebruik, wat blijkbaar werkt.
Zeker van een journalist mag je verwachten dat deze vooronderzoek pleegt en daar waar nodig met concrete feiten komt.
Quote
#18
(07 February 2020, 09:49)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat me stak zijn enkele suggestieve opmerkingen van Karstens in zijn film. Een voorbeeld van nepnieuws en opruiend taalgebruik, wat blijkbaar werkt.
Zeker van een journalist mag je verwachten dat deze vooronderzoek pleegt en daar waar nodig met concrete feiten komt.

De deontologie van journalisten is sterk veranderd. Zeker ook onder druk van kranteneigenaren en omroepen. Het moet sensationeel zijn met opvallende uitspraken want blijkbaar trekt dat lezers en kijkers wat dan weer zorgt voor hogere inkomsten van reclame. Kwaliteit is tegenwoordig niet meer belangrijk blijkbaar maar enkel kijk- en lezerscijfers.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
Dikwijls worden de journalisten opgelegd wat ze moeten zeggen en wordt bij sommige gevoelige thema's de mond gesnoerd. Als je naar de nieuwsberichten kijkt, zijn deze bij elke zender anders getint, in functie van wat de redactie wordt opgelegd en voorgeschoteld.
Quote
#20
(07 February 2020, 13:32)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dikwijls worden de journalisten opgelegd wat ze moeten zeggen en wordt bij sommige gevoelige thema's de mond gesnoerd. Als je naar de nieuwsberichten kijkt, zijn deze bij elke zender anders getint, in functie van wat de redactie wordt opgelegd en voorgeschoteld.

Kijk wie in de Raad van bestuur zit van een krantenconcern of een media eigenaar. Dan weet je al welke richting het uitgaat. Welke journalist gaat de hand bijten die hem voedt?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#21
Wat betreft de drie bovenstaande reacties dit:

Karstens bericht, zo ver mij bekend, volledig onafhankelijk. Openbaar uit hij zich vooral via YouTube. met "ArnoldopZondag".
Met een paar medestanders is hij bezig met de oprichting van "Ongehoord Nederland," dat een niet-commerciëel tegengeluid wil laten klinken naast de NPO.
Quote
#22
Arnold Karstens is naar mijn mening een zeer integer journalist. Hoop, dat zijn omroep heel groot wordt. Ik ben al lid.
Quote
#23
@Patrick, gelijk heb je. Dit is ook wat ik wou bedoelen...
Quote
#24
(05 February 2020, 09:23)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weliswaar ongegrond maar dit gaat zeker de toeristen en touroperators afschrikken en zal een negatieve impact hebben op het vakantieseizoen. De lokale bevolking zal dus nogmaals (financieel) slachtoffer worden. Bij ons zijn dikwijls de kerkjes gesloten uit vrees voor diefstal. Jammer, zeer jammer,...

@Elena, thanks voor de weblink.


Ongegrond?? Voor mij persoonlijk zeker een reden om zulke plaatsen te mijden als de pest.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#25
(09 February 2020, 13:53)Ries schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(05 February 2020, 09:23)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weliswaar ongegrond maar dit gaat zeker de toeristen en touroperators afschrikken en zal een negatieve impact hebben op het vakantieseizoen. De lokale bevolking zal dus nogmaals (financieel) slachtoffer worden. Bij ons zijn dikwijls de kerkjes gesloten uit vrees voor diefstal. Jammer, zeer jammer,...

@Elena, thanks voor de weblink.


Ongegrond?? Voor mij persoonlijk zeker een reden om zulke plaatsen te mijden als de pest.

Dat is dus precies wat Markos bedoeld, wederom word de bevolking van Lesbos het slachtoffer van de vluchtelingencrisis. 
In 2015 was deze crisis op zijn hoogtepunt en tijdens onze vakantie eind augustus begin september kwamen er per dag ongeveer 3500 vluchtelingen aan.
Dit had tot gevolg dat het toerisme op Lesbos in 2016 zo'n 70 procent minder was.
Als men Lesbos wederom gaat mijden als de pest zoals Ries, dan is de bevolking van Lesbos wederom door het nationale en internationale falen van de politiek het slachtoffer en zullen er ongetwijfeld bedrijfjes en mensen die tot nog toe het hoofd boven konden houden ten onder gaan aan deze ellende. 
Wat ons betreft, wij gaan in mei 2 weken en de eerste 2 weken van september vakantie vieren op Lesbos en hopelijk zullen dat de meeste mensen blijven doen het is immers een fantastisch eiland met een geweldige bevolking die wat ons betreft alle steun verdient.
Quote
#26
Aan de Griekse gids zal het niet liggen ,die bieden zelfs meer vakantie reizen aan  naar Lesbos dan
naar bijvoorbeeld Kreta-Karpathos -naxos -en Parga dus misschien dat het wel meevalt zullen we maar
hopen
Quote
#27
Bedankt Ernst, je hebt het inderdaad begrepen wat ik bedoel. Geniet van je verblijf op Lesvos… ikzelf heb er een woonst en totaal geen last van de migranten. Deze willen trouwens zo snel mogelijk van het eiland af en gebruiken hiervoor alle middelen.
Quote
#28
Karsten integer ?. Kijk even zijn inbreng over O.V staking eind 2019 op zijn website de Dagelijkse Standaard. Hierin zegt hij dat de staking terecht is want tenslotte gaan die luie Grieken al met 62 met pensioen. Lekker objectief van deze man. Heeft zeker nooit de filmpjes over ouderen in Griekenland gezien .Heet volgens mij stemmingmakerij.
Quote
#29
(10 February 2020, 13:08)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt Ernst, je hebt het inderdaad begrepen wat ik bedoel. Geniet van je verblijf op Lesvos… ikzelf heb er een woonst en totaal geen last van de migranten. Deze willen trouwens zo snel mogelijk van het eiland af en gebruiken hiervoor alle middelen.

Ik weet het, we zijn afgelopen vakantie nog in Polichnitos geweest waar Elena woont en in jouw woonplaats, het pitoreske Skala Polichnitos, prachtig plaatsje, geniet ervan zo veel en vaak je kan.
Quote
#30
(10 February 2020, 13:40)janos54 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Karsten integer ?. Kijk even zijn inbreng over O.V staking eind 2019 op zijn website de Dagelijkse Standaard. Hierin zegt hij dat de staking terecht is want tenslotte gaan die luie Grieken al met 62 met pensioen. Lekker objectief van deze man. Heeft zeker nooit de filmpjes over ouderen in Griekenland gezien .Heet volgens mij stemmingmakerij.
Inderdaad dit stukje was bij mij ook int verkeerde keelgat geschoten.....
Wat een vergelijking.
Die video over de vluchtelingen, vind ik wel goed.
Quote
#31
Dat iemand onwelgevallige stukjes schrijft wil natuurlijk niet zeggen dat hij/zij niet integer is. De Dagelijkse Standaard is niet zijn (Karsten) website, maar ik sluit niet uit dat hij er wel eens een stukje voor schrijft.
Quote
#32
(11 February 2020, 10:51)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat iemand onwelgevallige stukjes schrijft wil natuurlijk niet zeggen dat hij/zij niet integer is. De Dagelijkse Standaard is niet zijn (Karsten) website, maar ik sluit niet uit dat hij er wel eens een stukje voor schrijft.

Als journalist sterk verouderde bronnen opvoert valt dat niet integer te noemen. Degelijk is het ook niet.
Ik herhaal nog maar eens wat ik in mijn eerste reactie opmerkte:
"Wat me stak zijn enkele suggestieve opmerkingen van Karstens in zijn film. Een voorbeeld van nepnieuws en opruiend taalgebruik, wat blijkbaar werkt. Zeker van een journalist mag je verwachten dat deze vooronderzoek pleegt en daar waar nodig met concrete feiten komt."

Van een journalist mag je verwachten dat deze objectief melding maakt van feiten.
Karstens is na zijn verslaggevende werk bij RTL blijkbaar een andere weg ingeslagen, wat zijn goede recht is.

Als ontvanger van berichtgevingen doe je er goed aan je altijd je ogen en oren goed open hebben. Bij twijfel kan je zelf wat bronnen aanboren en daar snel heel veel vinden.
Toen iemand hierboven een link stuurde naar een onderbouwend artikel bleek me direct dat dat mateloos gedateerd was en daardoor geen bijdrage had mogen zijn in Karstens' betoog.

Ik ga er vanuit dat velen, zo niet iedereen, bekend is met de erbarmelijke situatie voor alle betrokkenen op het eiland, en elders in vergelijkbare situaties.
Quote
#33
@Buurman Eens... geen speld tussen te krijgen.
Quote
#34
Tongue 
Beste Wim,

De site De Dagelijkse Standaard is niet van Arnold maar hij is hier wel veel op te vinden. Foutje tijdens het schrijven Blush
Columns van Arnold Karskens op de dagelijkse standaard even googlen.
Dan kan je hem en beetje leren kennen.
En nee is zeker geen objectief persoon.
Bekijk en benoemd zo beetje alles vanuit rechts perspectief.
Prima als dat je zienswijze is.
Verder hoop ik dat een ieder die overweegt om naar Lesbos te gaan dat ook zeker gaat doen.
Heerlijk eiland en heeeeel veel te zien en te doen.

Groeten Jan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#35
Hi Jan,
Over Arnold Karskens worden we het niet eens. Belangrijker is onze voorliefde voor Griekenland.
Mooie foto welke je plaatste van Molivos. Hotel Seahorse staat er goed op. Toen wij daar logeerden, in 1975, zat de bovenverdieping er nog niet op. Enorme leuke vakantie gehad, 3x in de week kwam de "bank" langs waar we Travelers Cheques om konden wisselen. Drie jaar geleden nog eens wezen kijken, je kent het dorp niet meer terug. Prachtig eiland met lieve mensen, hoop dat het goed komt daar.
Dit jaar weer naar Lesbos (Skala Kallonis) en we zien er naar uit.

Jan, het ga je goed,
Wim
Quote
#36
Over precies 100 dagen genieten wij weer van het mooie Molyvos met zijn prachtige en sfeervolle haventje. 
Tot die tijd regelmatig via de camera, kortom ook wij kijken er na uit.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#37
Dan ga je lekker vroeg. Wij gaan 2 juni en zien er enorm naar uit. Jammer dat veel mensen niet durven.
Quote
#38
(13 February 2020, 11:36)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dan ga je lekker vroeg. Wij gaan 2 juni en zien er enorm naar uit. Jammer dat veel mensen niet durven.

Inderdaad lekker vroeg in het seizoen dit doen we nu denk ik alweer voor het 13e of 14e jaar op rij en het bevalt ons goed.
En onze 2e vakantie doen we dan eigenlijk altijd eind augustus, begin september. 
En wat de mensen betreft die niet durven, dit zijn vaak de mensen die alles geloven wat in de Nederlandse pers geschreven wordt of in jounaals gezegd wordt en vervolgens praat men mekaar als een kip zonder kop na.
Het gevolg hiervan is dat de eilanden hier de dupe van worden, Samos en vooral Lesbos zijn hier de grootste slachtoffers van en sinds het ontstaan van de crisis zijn er dan ook behoorlijk wat zaken op de fles gegaan en zijn veel mensen persoonlijk in de problemen gekomen aangezien het toerisme een flinke klap heeft gekregen.
Nu Lesbos zich weer een beetje aan het herstellen was komen er weer meer vluchtelingen aan met gevolg dat de ellende weer van voor af aan dreigt te beginnen. 
Het is dan ook geen wonder dat de locale bewoners van Moria en de bewoners van Lesbos in het algemeen wel klaar zijn met deze ramp.
Wij gaan in ieder geval dit jaar 2 keer naar Lesbos en jullie gaan en hopelijk nog velen met ons, het eiland en de mensen zijn fantastisch en verdienen het niet om weer in de steek gelaten te worden.
En net als jullie kijken we uit naar onze vakanties op Lesbos dit jaar.
Quote
#39
Lesbos staat ook nog op ons lijstje. Zal dan wel of vroeg in t voorjaar of laat in t najaar worden.
Quote
#40
(04 February 2020, 18:43)Elena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is veel hierover uitgebreid te lezen, dus Markos voor jou geen moeite met je kennis van de Griekse taal en Ernst kan Google Translate gebruiken  Smile

Het is zeer verontrustend, Athene heeft gereageerd door twee oproerpolitie-eenheden te sturen die naar verwachting dinsdagavond op het eiland aankomen,
naast de twee eenheden die op zondag zijn verzonden om te reageren op de geplande demonstratie van maandag.

Dit is de 'nieuwe kaart' van Lesbos!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Moria, het vagevuur van Europa Piepa 30 9.862 13 March 2020, 23:45
Laatste bericht: Hilde
  Griekse bevolking vervroegd naar de stembus Ger 155 130.438 02 February 2015, 23:38
Laatste bericht: janos54

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)