Grieksegids nieuws
Nieuw: Robert Polasek op Naxos
#1
[video=youtube]http://[/video]
Quote
#2
Perfektbedankt
Weet ik onmiddellijk gedaan deze namiddag Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Daar zijn we nu nog nooit geweest!... Big Grin 

Bedankt Metaxa, heerlijk wegdromen nu!
Quote
#4
(04 December 2020, 14:21)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Daar zijn we nu nog nooit geweest!... Big Grin 

Bedankt Metaxa, heerlijk wegdromen nu!

Ja wij dachten dat we alles al gezien hadden van Naxos ,maar we moeten toch nog wel een paar keer
terug zo te zien ,daar gaan we dan volgend voorjaar maar aan beginnen Smile
Quote
#5
(04 December 2020, 15:01)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja wij dachten dat we alles al gezien hadden van Naxos ,maar we moeten toch nog wel een paar keer
terug zo te zien ,daar gaan we dan volgend voorjaar maar aan beginnen Smile

Ben nog maar halfweg maar heb toch ook al een paar dingen gezien die ik daar nog niet gezien had. Dus Naxos moeten we zeker ook terug. Hopelijk ook in het voorjaar maar ik wacht waarschijnlijk toch eerst het vaccin af. Dus hoe rapper dat er is hoe beter want ik heb al een route voor 6 weken uitgezet: Andros (1w) -> Tinos (1w) -> Naxos (2w) ->Iraklia (4d) -> Amorgos (1w) ->Santorini (3d).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(04 December 2020, 15:13)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 December 2020, 15:01)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja wij dachten dat we alles al gezien hadden van Naxos ,maar we moeten toch nog wel een paar keer
terug zo te zien ,daar gaan we dan volgend voorjaar maar aan beginnen Smile

Ben nog maar halfweg maar heb toch ook al een paar dingen gezien die ik daar nog niet gezien had. Dus Naxos moeten we zeker ook terug. Hopelijk ook in het voorjaar maar ik wacht waarschijnlijk toch eerst het vaccin af. Dus hoe rapper dat er is hoe beter want ik heb al een route voor 6 weken uitgezet: Andros (1w) -> Tinos (1w) -> Naxos (2w) ->Iraklia (4d) -> Amorgos (1w) ->Santorini (3d).

Patrick , ik weet niet of je al op Donoussa bent geweest ,maar aangezien je daar toch in de buurt bent  ,en zeker 6 weken
daar  verblijft is het  wel zonde dat je dat mooie eilandje overslaat ,wij vonden het een heel leuk eilandje voor enkele dagen,
en hopen er volgend voorjaar weer een dag of 5 te verblijven  ,uiteraard met de Skopelitus ,in combinatie met Naxos -Schinoussa
en Iraklia ,dus laat dat Vaccin maar komen
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Youtubes van Robert Polasek Ger 19 13.107 01 March 2024, 17:15
Laatste bericht: Patrick
  Nieuwe video's van Tomas Polasek Patrick 2 1.746 11 April 2022, 07:13
Laatste bericht: davy
  Nieuw: Robert Polasek op Amorgos Patrick 2 1.378 24 August 2021, 09:56
Laatste bericht: frank65

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)