De Griekse Vereniging Eindhoven houdt op te bestaan
#1
Zojuist gelezen :

De Griekse Vereniging Eindhoven, een van de oudste Griekse verenigingen in Nederland houdt op te bestaan: moderne communicatie middelen en relatief goedkope vliegtickets hebben het bestaan van de vereniging overbodig gemaakt, helaas, maar wat kunnen we er aan doen? Tι να κάνουμε; 
 
Geen “Het Griekse Feest” meer: een van de meest toonaangevende Griekse feesten in de BeNeLux, maar er is ook goed nieuws te melden: de Griekse taallessen gaan gewoon door en: ook de website blijft in de lucht! 
 
De website van de Griekse Vereniging Eindhoven was en zal blijven een van de meest belangrijke informatie bronnen met Griekenland gerelateerde content in de BeNeLux: interessante columns en een uitgaan & cultuur agenda.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#2
Volgens mij is die vereniging al een hele poos geleden ter ziele gegaan Iakovos; dit bericht dateert al van begin 2018.
Ik heb voor alle zekerheid het complete lijstje van alle Griekse verenigingen in Nederland én Vlaanderen op de Oriste-linkenpagina nog eens gecheckt en waar nodig aangepast. Deze website had ik een tijdje geleden al uit de lijst verwijderd.

Kijk eens hier stop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(Middelste kolom, helemaal onderaan).

NB: Mocht iemand nog een Griekse vereniging (mét website) kennen die niet op het lijstje staat laat het even weten zodat ik de lijst kan completeren.
Quote
#3
Dank Ger.
Als je wilt; gooi dit a.u.b. bericht weg.
THX
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Loukanikos houdt van actie Ger 12 10.838 21 October 2014, 21:04
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  We want a direct Ryanair flight from Eindhoven to Thessaloniki all year round Geni 23 13.015 03 October 2012, 21:55
Laatste bericht: Beems
  Griekse vereniging Eindhoven Erwin 3 2.893 22 July 2012, 16:30
Laatste bericht: Erwin
  NRC-artikel over de Nederl. vereniging in Athene - NRC ADO 12 8.521 18 April 2012, 10:51
Laatste bericht: ADO
  Griekenland trending topic - wanneer houdt het op? Corry 5 5.596 01 July 2011, 17:20
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)