Einde Joyne
#1
De satelliet provider Joyne heeft het lootje gelegd, tijdelijk tot 1 juni 2020 neemt Canal Digitaal de service op de Eutelsat over.

Jammer dat er een einde komt aan de concurrentie op de satelliet markt. 
De klanten van Joyne hebben de mogelijkheid om op 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 een pakket uit te zoeken.


Fijne dag,

Dick
Quote
#2
Ik weet niet of het bij Joyne ook het geval was, maar bij Canal Digitaal moet je een NL bankrekening hebben waar ze automatisch geld vanaf houden voor het abonnement, en dan moet je ook nog je kaartje opgestuurd krijgen naar het buitenland, dat doen ze dus niet zover als ik weet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(21 April 2021, 21:58)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet niet of het bij Joyne ook het geval was, maar bij Canal Digitaal moet je een NL bankrekening hebben waar ze automatisch geld vanaf houden voor het abonnement, en dan moet je ook nog je kaartje opgestuurd krijgen naar het buitenland, dat doen ze dus niet zover als ik weet.

Er is wat veranderd in de afgelopen jaren. Uit de website van Canal Digitaal heb ik begrepen dat je zelfs met Paypal kan betalen. Zelfs apparatuur wordt ter beschikking gesteld en er zijn ook net als in Nederland installateurs die voor CD de leverantie uitvoeren. 
Het gaat overigens niet meer om een kaartje maar een CI+ module die je dan in je ontvanger kan schuiven.
Onderscheid CD t.o.v. Joyne is dat CD uitzend op 23,5° Oost en Joyne op 9° Oost. Wil je van CD gebruik maken dan moet je de schotel dus iets verdraaien.
Verschil CD met Joyne is dat CD ook een APP heeft waarmee je veel kunt bekijken, handig als je onderweg bent en een internet verbinding tot je beschikking hebt.

Ik maak zelf altijd van de Fa. Cardwriter uit Zoetermeer en dan natuurlijk voor onderdelen en advies die ik niet in Griekenland kan krijgen.

Succes met een eventuele beslissing.

Fijne middag,

Dick
Quote
#4
Dank je wel Dick voor deze duidelijke reactie, ik zelf heb het niet meer nodig, ben al een tijdje weg van Kreta, maar ik denk wel dat anderen veel aan deze tip hebben.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(22 April 2021, 16:21)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank je wel Dick voor deze duidelijke reactie, ik zelf heb het niet meer nodig, ben al een tijdje weg van Kreta, maar ik denk wel dat anderen veel aan deze tip hebben.

Niets te danken, dit forum is om elkaar te helpen toch.

Fijne avond,

Dick
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&t=8475787
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Einde Griekse TV-zender MEGA-Channel Ger 10 6.876 30 October 2018, 22:57
Laatste bericht: iakovos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)