Vakantie op Lesbos
#1
We gaan in september naar Lesbos. We hebben zondag onze vlucht bij Lufthansa geboekt voor een zeer mooie prijs van € 454,00.
Nu nog verder op zoek naar een kleinschalig verblijf: studio of appartement niet pal in een dorp.  Skala Kallonis, Molyvos en Skala Eressos spreekt ons wel aan.
We zijn, denk ik, 20 jaar geleden op Lesbos geweest en we verbleven toen een aantal dagen in de buurt van Molyvos (leuk stadje) omdat ons verblijf in Skala Kallonis volzet was.

Heeft er iemand tips voor ons?

Groetjes

Els en Guy
Quote
#2
We hebben goede ervaringen met Elpiniki aan de rand van Molyvos. Op een groot terrein liggen 8 huisjes van verschillende grootte. Ze zijn boekbaar als pakketreis bij Sunweb, maar voor zover ik weet, ook rechtstreeks. Ik meen op de site van villas-elpiniki.com
Quote
#3
Gorgona in eftalou op 3km van molyvos : heel rustig, twintigtal appartementjes , vlabij gezellig molyvos, 2 x geweest en gaan er zeker terug.
Little birds Petra, heel rustig mooi uitzicht, vlabij Petra , 1 nadeel ze hebben zo'n infinity pool waar mensen van buiten , mits consumeren er mogen zwemmen, hierdoor soms veel drukte aan zwembad.
Quote
#4
Enkele jaren terug verbleven wij in Petra in Evridiki Studios. Was een prettig verblijf bij vriendelijke mensen. Ligt op de rand van Petra met uitzicht op de velden en de heuvels. Alles (kruidenier, restaurants, strand,..) binnen loopafstand.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Dank u voor jullie reactie, we gaan het allemaal bekijken!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)