Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá
#11
(03 August 2011, 07:18)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(02 August 2011, 15:06)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie foto's weer Cynthiagreeksmiley2. Nu moet ik nog even wachten op de film;). Kefalonia ziet er ook leuk uit. Weet nu al niet meer wat ik moet kiezen voor volgend jaar, weer naar Lesbos, Karpathos, Thassos of Kefaloniadizzy Gelukkig hebben we nog evenBig Grin

groetjes Anous
Als, als ik je een aanbeveling mag doen, ga dan eens naar Lesbos. Het is een prachtig eiland en eigenlijk nog niet zo druk. Ga zelf er voor de twaalfde keer naar toe. Lesbos is het derde grootste eiland van Griekenland.
De omgeving van Molyvos is een stuk drukker dan het havenplaatsje Skala Kallonis waar het rustiger is.

Hi Yaniz,
Wij zijn dit jaar bijna 3 weken op Lesbos geweest. :) Wij zaten in Petra en het is ons zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. In september gaan we nog een weekje naar Parga, één van onze favoriete plekjes. Daarna ga ik mij weer orienteren op volgend jaarlovegreece. Ben er zeker nog niet uit wat het moet gaan worden, maar dat is een luxe probleem! Dus heb je nog tips, ze zijn van harte welkom.
groetjes Anoushka
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - door greece67 - 03 August 2011, 09:57

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Video Fotoimpressie Griekenland van het eiland Skopelos Cynthia 10 8.193 24 October 2011, 11:09
Laatste bericht: Cynthia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)