Fodelianakis olijfolie                 
Lesbos hoog zomer zonder airco te doen?
#10
(04 October 2011, 21:24)Cocky schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Griekenland liefhebbers,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen. Ik ga zomer 2012 (juli) naar Lesbos. Ik ben nog nooit in Griekenland geweest en ik wilde al graag heel lang. Lesbos lijkt me prachtig. Ik heb een appartement gehuurd in Molyvos of Mythymna zoals de Grieken het liever noemen geloof ik. Het is een leuk en ruim appartement in het centrum; de eigenaren wonen op de begane grond. In mijn enthousiasme had ik alleen niet gelezen dat het appartement geen airco heeft. Nu maak ik me zorgen: is het niet te heet op Lesbos hoog zomer? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees dat het flink heet kan worden; dat vind ik wel lekker maar tegen de 40graden is veel.
Zou graag van Griekenland kenners hun ervaringen horen..! Groetjes Cocky

je zal inmiddels terug zijn en als je er in juli was, wij ook dus, dan heb je het knap warm gehad. Was toch wel erg veel hittegolf, wij kunnen er erg goed tegen maar ben benieuwd hoe je het hebt gehad.
Quote


Berichten in deze discussie
Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 04 October 2011, 21:24
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Markos - 04 October 2011, 21:39
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Xander - 05 October 2011, 00:41
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Jota - 09 October 2011, 08:44
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 09 October 2011, 14:36
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Imogen - 09 October 2011, 16:54
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Arthur - 09 October 2011, 20:07
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Mariët - 03 October 2012, 22:17

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)