Lesbos hoog zomer zonder airco te doen?
#2
Mijn vrouw en ik houden van Lesbos. De plaatselijke bevolking en typische sfeer. In het hoogseizoen lopen de temperaturen zeker op (zoals overal in Griekenland) maar de zeebries maakt veel goed en het geheel aangenaam.
Het is zeer gezellig vertoeven in Molivos. Jammer genoeg voor de plaatselijke bevolking heeft de crisis hier zijn intrede gedaan. Toeristen blijven uit en in juli en augustus was het vrij rustig.
In de (nabije) toekomst hoop ik trouwens op Lesbos een huis te kopen. Er werd al een bod gedaan...
Quote


Berichten in deze discussie
Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 04 October 2011, 21:24
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Markos - 04 October 2011, 21:39
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Xander - 05 October 2011, 00:41
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Jota - 09 October 2011, 08:44
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 09 October 2011, 14:36
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Imogen - 09 October 2011, 16:54
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Arthur - 09 October 2011, 20:07

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)