ook dit is Griekenland
#8
als griek stemende, zou ik graag een sterkere KKe willen, een heel laag ,onder de 10% van ND en Pasok, en als je goed zoek Ado zijn wat alternatieven. Bruno had een, waar ik ook wat vind
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en na de samenwerking van Kazakis EPAM met Papathemelis de griekse Ayatollah, denk ik ook dat KKE de eenige vaste waarde in griekenland is. zo slecht doet CHristofias op Cyprus ook niet.en hij komt van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





maar het ziet niet naar uit dat ik ga stemmen, de partij heeft nog geen vliegtuigen gechartert.

over de stakingen, die waren al direct na de junta, mischien ook na de 7 jaaren na de junta. de bouvakers gingen toen met al hun uitrusting op straat en veelen harde klapen. een gezegte die kenmerkent was voor de industriele griekenland was Katevaste to geniko. dat was de oproep van de bonden en partijen aan de werkende klase , de centrale stroom schakkelaar uitzeten, en de stakingen waren toen bijna met 100% deelneming van de werkers.
als je zou kijken van af 1981 ik denk niet dat de stekingen zijn die griekenland in deze positie vandaag hebben gebrachht en mischien moeten wij ook vaker kijken naar Ierland Italie Spanje en Portugal. was daar ook een KK die de landen in deze mizerie hebben gebracht??
en Mimis Androulakis moet ook weg van Pasok en terug gaan naar KKE. en mischien Pagkalos ook, ik kan niet zonder Pagkalos.
Quote


Berichten in deze discussie
ook dit is Griekenland - door Arthur - 19 April 2012, 18:52
RE: ook dit is Griekenland - door ElsR - 19 April 2012, 21:03
RE: ook dit is Griekenland - door Margo - 19 April 2012, 21:31
RE: ook dit is Griekenland - door vlagreco - 19 April 2012, 21:44
RE: ook dit is Griekenland - door ADO - 19 April 2012, 23:11
RE: ook dit is Griekenland - door Aleko - 19 April 2012, 23:43
RE: ook dit is Griekenland - door Beems - 20 April 2012, 10:11
RE: ook dit is Griekenland - door Tzimis Bazoukas - 20 April 2012, 10:26
RE: ook dit is Griekenland - door Nanny - 20 April 2012, 12:17
RE: ook dit is Griekenland - door Beems - 20 April 2012, 17:48
RE: ook dit is Griekenland - door Tzimis Bazoukas - 20 April 2012, 13:03
RE: ook dit is Griekenland - door vlagreco - 20 April 2012, 22:33
RE: ook dit is Griekenland - door Roosmarijn - 21 April 2012, 07:52
RE: ook dit is Griekenland - door Nanny - 21 April 2012, 11:08
RE: ook dit is Griekenland - door Arthur - 21 April 2012, 14:03

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)