Even voorstellen: Erwin
#1
Beste Grieken en Griekenlandliefhebbers, graag wil ik mij kort even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Erwin en ik ben werkzaam in de interieurbranch. Al sinds mijn eerste vakantie in Griekenland, vele jaren geleden, ben ik verliefd op dit prachtige en gastvrije land. Vanaf het moment dat ik de eerste stap op Griekse bodem zette, voel ik me er thuis. Vele eilanden en delen van het vasteland heb ik de afgelopen jaren bezocht. En als het even kan probeer ik er twee keer per jaar op vakantie te gaan.Inmiddels is Griekenland een uit de hand gelopen hobby: ik ben lid van een Griekse Vereniging en heb voor hen het Griekse Feest van 2012 georganiseerd. Bij de vereniging ploeter ik om de taal een beetje onder de knie te krijgen. Daarnaast ben ik fan van diverse Griekse artiesten, en heb dan ook diverse concerten bezocht. Ook hou ik van de Griekse keuken en kook dan ook regelmatig Griekse gerechten. Gelukkig ben ik niet de enige die besmet is geraakt met het Griekenlandvirus: in mijn vriendenkring zijn er meerderen.Uiteraard ben ik erg betrokken met het land en wat de bevolking op dit moment moet doorstaan. Ik hoop dat ik met jullie bij kan en mag dragen aan het positieve beeld van Griekenland en de Griekse mensen, daar en in Nederland!gremo
Quote


Berichten in deze discussie
Even voorstellen: Erwin - door Erwin - 31 May 2012, 13:18
RE: Even voorstellen: Erwin - door Patrick - 31 May 2012, 20:00
RE: Even voorstellen: Erwin - door grek - 31 May 2012, 20:35
RE: Even voorstellen: Erwin - door ADO - 31 May 2012, 22:26
RE: Even voorstellen: Erwin - door Petra - 01 June 2012, 06:41
RE: Even voorstellen: Erwin - door Sabine - 01 June 2012, 09:30
RE: Even voorstellen: Erwin - door Erwin - 01 June 2012, 11:50
RE: Even voorstellen: Erwin - door Ger - 03 June 2012, 10:20
RE: Even voorstellen: Erwin - door Corry - 01 June 2012, 23:38
RE: Even voorstellen: Erwin - door Imogen - 03 June 2012, 15:27

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)