tzoumerka
#6
(09 June 2012, 21:04)Hugo1964 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eindelijk! Weer eens info op dit forum waar iemand wat mee kan als Griekenland toerist! Persoonlijk heb ik even genoeg van al die politieke praatjes op dit forum.Over wie schuld is, hoe het wel had gemoeten, of wie er moet gaan regeren.Hier hebben wij A:Te weinig verstand van(tenzij er een hooggeplaatste functionaris met macht op dit forum zit,die in Brussel voor de EU werkt) en nog belangrijker; B:geen invloed op. IK werd er in ieder geval depri van al die "vrolijke "berichten. Het begint langzaam op "Uitzending Politieke Partijen" te lijken.Wacht nu maar de verkiezingen af.Als je ergens geen invloed op hebt ,is het wel de Griekse politiek.Discussie hier over is leuk,niets mis mee,maar je kunt ook overdrijven.Ik zie er de meerwaarde in ieder geval niet van in.Overdaad schaadt(bij mij wel in ieder geval) Ik ben net terug van Griekenland(kom er al 22 jaar) en de bezetting in de hotels/appartementen was schrikbarend laag!!!.Ik heb zonder mij te laten (mis)leiden door (media) berichten van welke krant/land of artikel dan ook, de Griek persoonlijk op de man af gevraagd waarom de toerist massaal Griekenland links laat liggen.En wat denk je; negatieve berichten via alle soorten media(ook fora dus!)Je kunt Griekenland helpen door er op vakantie te gaan!! Mensen moeten "lekker"gemaakt worden middels een forum door reisverslagen, ervaringen,foto's en handige tips.En dat is wat ik de laatste tijd mis op Oriste.Dus mensen: Kom op met reisverslagen van jullie!!! Dat hier weer een vrolijke noot klinkt op Oriste!!

Wel hugo , voor een deel ben ik het eens met uw statement.

Behalve dan je vrolijke mededeling over de bezettingsgraad van de hotels en etc, dat druist toch een beetje in tegen de boodschap die jou wou brengen.

Mvg
Jeff
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
tzoumerka - door jujo - 09 June 2012, 19:56
RE: tzoumerka - door Hugo1964 - 09 June 2012, 21:04
RE: tzoumerka - door Jef Dockx - 09 June 2012, 21:57
RE: tzoumerka - door vlagreco - 10 June 2012, 00:06
RE: tzoumerka - door albert6 - 09 June 2012, 21:25
RE: tzoumerka - door jujo - 09 June 2012, 21:26
RE: tzoumerka - door Sophia - 09 June 2012, 21:42
RE: tzoumerka - door Margo - 09 June 2012, 22:57
RE: tzoumerka - door Patrick - 09 June 2012, 22:43
RE: tzoumerka - door jujo - 09 June 2012, 23:17
RE: tzoumerka - door Margo - 10 June 2012, 00:44
RE: tzoumerka - door jujo - 10 June 2012, 09:17
RE: tzoumerka - door Petra - 10 June 2012, 09:55
RE: tzoumerka - door Angeliki - 10 June 2012, 10:01
RE: tzoumerka - door Nikolaki - 10 June 2012, 12:39
RE: tzoumerka - door Hugo1964 - 10 June 2012, 12:58
RE: tzoumerka - door Leo en Sonja - 10 June 2012, 13:41

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)