23 June 2017, 21:50
Absoluut verdiend. Niet alleen de service aan boord is stukken beter dan vele andere, maar ook hun algemene service naar de klant toe is heel goed heb ik al een aantal malen mogen ervaren. Bij connecties naar Olympic vluchten in Athene bijvoorbeeld, bij afgelaste/veranderde vluchten of doorchecken van bagage.
Nieuw, ondervond ik dit jaar in Athene, was dat je zelf je bagagelabels kunt afdrukken, aanbrengen en dan afgeven aan hun drop-off. Door tijdsgebrek kom men in Paros onze bagage niet doorchecken naar Brussel (wat ze normaal wel doen met 2 afzonderlijke tickets van Olympic & Aegean). We hadden een lange overstaptijd in Athene maar konden dus wel onze bagage al kwijt, zelfs een halve dag voor onze vlucht.
Bij overstappen in Athene staat telkens iemand klaar (goed herkenbaar aan hun blauwe hesjes) bij het aankomende vliegtuig waar je terecht kan voor inlichtingen over je aansluitende vlucht. Indien de overstaptijd écht kort is begeleiden ze je zelfs via de kortst mogelijke weg naar de gate.
Nieuw, ondervond ik dit jaar in Athene, was dat je zelf je bagagelabels kunt afdrukken, aanbrengen en dan afgeven aan hun drop-off. Door tijdsgebrek kom men in Paros onze bagage niet doorchecken naar Brussel (wat ze normaal wel doen met 2 afzonderlijke tickets van Olympic & Aegean). We hadden een lange overstaptijd in Athene maar konden dus wel onze bagage al kwijt, zelfs een halve dag voor onze vlucht.
Bij overstappen in Athene staat telkens iemand klaar (goed herkenbaar aan hun blauwe hesjes) bij het aankomende vliegtuig waar je terecht kan voor inlichtingen over je aansluitende vlucht. Indien de overstaptijd écht kort is begeleiden ze je zelfs via de kortst mogelijke weg naar de gate.