Ongepast bericht? Gebruik de rapportage-knop
#6
(13 October 2012, 17:30)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En, niet te vergeten, zonder Oriste! zou een positieve actie zoals die voor de schooltjes op Skiros onmogelijk zijn. Wij, forumleden, zouden er gewoon niets van af weten. Als de schooltjes op Skiros binnenkort o.a. educatief materiaal kunnen aankopen dankzij de steun van deze forumleden, dan is dat enkel mogelijk geweest via Oriste! En dat mag je zeer zeker een grote en dankbare verdienste noemen.

Ontzettend bedankt voor deze "hart onder de riem" -reactie Vlagreco. Fijn om te lezen dat het forum zó gewaardeerd wordt en inmiddels kennelijk zó'n leuke dingen zoals de "Skyros schooltjes"-inzameling kan voortbrengen.
Maak je vooral géén zorgen, Oríste blijft bestaan en zal alleen maar blijven groeien, eventueel zonder enkele mensen die blijkbaar alleen maar sensatie zoeken. Ik wilde alleen maar even aangeven hoe hoog me dat geruzie op het forum af en toe zit. Als ik dan weer de leuke, interessante en informatieve berichten lees voel ik me weer apetrots om de beheerder van Oríste te mogen zijn; een forum met, op een enkeling na, aardige, interessante en zoals nu blijkt bij de Skyros actie, warme mensen.
Mijn complimenten aan al die leden die dat toch maar mooi allemaal voor mekaar krijgen up up up



Ger
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Ongepast bericht? Gebruik de rapportage-knop - door oriste - 13 October 2012, 17:53

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Huishoudelijk bericht: Klopt je emailadres nog? Ger 42 28.341 24 November 2022, 10:30
Laatste bericht: Buurman
  Oriste FAQ: De 'Waardeer'-knop Ger 1 1.623 19 January 2022, 17:49
Laatste bericht: iakovos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)