Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........
#1
Stel je woont in Griekenland maar mist toch af en toe die typische Nederlandse/Vlaamse lekkernijen zoals pindakaas, drop, hagelslag of stroopwafels?
of:
Je woont in Nederland/Vlaanderen en zou toch af en toe eens van die lekkere, alleen in Griekenland verkrijgbare, producten willen genieten?

Kortom; je bent op zoek naar een product dat ter plaatse niet te krijgen is maar dat je graag zou willen hebben of zelfs dringend nodig hebt.

Vertel het hier in deze kolom en wie weet kunnen we elkaar op deze manier helpen. Zeg wat je zoekt, kijk of er iemand reageert die het wil opsturen (of meenemen als ie in de buurt is) en handel dan via een Persoonlijk Bericht (PB) de administratieve, eventueel financiële en adresgegevens af (zet die nooit op het forum zelf!)

Laten we even een paar maanden kijken of er vraag is naar deze rubriek, zo niet kan ik 'm altijd nog verwijderen. Ben benieuwd!

Je vindt de rubriek 'Ik ben op zoek naar.......' onderaan het forum in de sectie 'Te koop / Te ruil / Dienstverlening'.

Ger
Quote


Berichten in deze discussie
Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Ger - 02 December 2012, 00:21
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Wick - 02 December 2012, 14:38
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 02 December 2012, 13:45
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 02 December 2012, 14:49
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Jota - 03 December 2012, 22:15
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 05 December 2012, 22:55
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 06 December 2012, 00:33

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)