Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........
#5
(02 December 2012, 10:58)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik zoek een griekse/kretenzische webwinkel in Vlaanderen, in nederland zijn er genoeg, maar de verzendkosten naar Vlaanderen toe zijn hoog, toch als je voor een kleine hoeveelheid wil/kan kopen.

Kritikaster
Metaxa plaatste van de week deze link ;)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Sorry. ik zag zonet dat het een grensplaats is en nog net in Nl ....
maar misschien wel een klein beetje bij je in de buurt ..
Quote


Berichten in deze discussie
Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Ger - 02 December 2012, 00:21
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Wilma - 02 December 2012, 13:53
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Wick - 02 December 2012, 14:38
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 02 December 2012, 13:45
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 02 December 2012, 14:49
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Jota - 03 December 2012, 22:15
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 05 December 2012, 22:55
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 06 December 2012, 00:33

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)