Grieksegids nieuws
Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........
#10
Nou, na dik 4 jaar op Kreta (Kalyves) mis ik soms best de hollandse Calve pindakaas (of eigen merk van de supers), of de Unox soepen, rookworsten, lekkere dropjes en nu met de sinterklaas de banketletters, gevulde speculaas, kruidnootjes. Kijk er komen altijd mensen in de zomer en die nemen wat mee gelukkig, maar op is op. Wijn en raki en lekker allerlei soorten kaas is hier genoeg maar oke. Je kan niet alles hebben. Hier is het nu nog dik 20 graden en ik Holland 5. Dus niks te klagen wat dat betreft. Ivonne, Kalyves
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote


Berichten in deze discussie
Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Ger - 02 December 2012, 00:21
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Wick - 02 December 2012, 14:38
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 02 December 2012, 13:45
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 02 December 2012, 14:49
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door De Haarlemse mug. - 02 December 2012, 20:09
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door Jota - 03 December 2012, 22:15
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 05 December 2012, 22:55
RE: Nieuwe rubriek: Ik ben op zoek naar........ - door grek - 06 December 2012, 00:33

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)