drie koningen
#12
Reeks 1 van 3
[Afbeelding: 2u7vdb5.jpg]
De militair rechts achter aan is een Monimos Epilochias van de luchtmacht basis van Tymbaki. Als gepensioneerde Monimos Epilchias keek ik wel even raar toen ik zoeen broekje met die graad zag. Maar blijkbaar is het een aspirant officier, dat is ongeveer hetzelfde systeem als tegenwoording in de Belgisch Krijgsmacht. Ik heb met hem een babbeltje gedaan voor de seremonie begon. En het was voor ons beide een vruchtbaar gesprek. Tongue
[Afbeelding: 9qwydt.jpg]
[Afbeelding: orqt1h.jpg]
[Afbeelding: vgug74.jpg]
[Afbeelding: vhx5bc.jpg]

Derde keer goeie keer, ik kreeg er bija de wormen van.Angry
Maar blijkbaar is het nu gelukt

[Afbeelding: 5o8qbl.jpg]
Sommige zijn wat voorzichtiger en springen en dus proberen ze op een ander manier. Het was wel niet de beste want hij heeft zich daar flink mispakt, het gevolg , een bezoekje aan het aanwezige rode kruis,en wachten tot volgend jaar.Sleepy
[Afbeelding: 24gtabb.jpg]
[Afbeelding: 16lcv8z.jpg]
Het knechtje staat al de hele tijd sip te kijken met het kruis, dat aan een wit lint is vastgemaakt, in zijn handen.Misschien denk hij wel " Ik wil dat ook eens gooien".Big Grin
[Afbeelding: nprupt.jpg]
Het kruis wordt driemaal in het water geworpen, en driemaal hij dat lint mijn " Stetson" van mijn hoofd getrokken, om dat ik daar op mijn bips op de boordsteen zat. De derde keer heeft hij geluk gehad, want het kruis kwam bijna op de boot terecht,het knalde tegen de reling en viel dan toch nog overboord, en een ooooooooooo steeg op vanuit de menigte. Volgens mij was die zijn motoriek en richtingsgevoel een beetje aan het tanen.Tongue
[Afbeelding: 2mmyat5.jpg]
De 8 mededingers in actie, de negende zat letterlijk en figuurlijk zijn wonden te likken.Hypocrite
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
drie koningen - door Arthur - 06 January 2013, 19:57
RE: drie koningen - door Tzimis Bazoukas - 06 January 2013, 20:29
RE: drie koningen - door Arthur - 06 January 2013, 20:38
RE: drie koningen - door kritikaster - 07 January 2013, 00:24
RE: drie koningen - door El Greco - 06 January 2013, 20:47
RE: drie koningen - door Jef Dockx - 07 January 2013, 03:50
RE: drie koningen - door Petra - 07 January 2013, 07:20
RE: drie koningen - door TreinopStad - 07 January 2013, 09:00
RE: drie koningen - door Jef Dockx - 07 January 2013, 19:55
RE: drie koningen - door Petra - 07 January 2013, 21:26
RE: drie koningen - door Jef Dockx - 07 January 2013, 21:36
RE: drie koningen - door Jef Dockx - 07 January 2013, 22:52

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)