Breng een virtueel bezoek aan een olijfmolen in werking
#1
Zoals ieder wel weet is het nu een drukke tijd voor de olijfmolens in Griekenland. Dus als men dat eens met eigen ogen wil aanschouwen moet men rond deze tijd vakantie nemen . Dat is voor de overgrote meerderheid van de beroepsbevolking echter niet mogenlijk. Maar niet getreurd, sinds vandaag kan je op You Tube een filmje bekijken over zoeen olijfmolen in werking. Ondanks het opgenomen is met een kleinbeeldcamera, is de beeldkwaliteit goed, de beelden zijn niet altijd even vloeiend gezien het met zo kleine camera moeilijk is stabiel te houden is. Ik spreek uit ervaring want de de man achter de camera en de regisseur van dat filmje ben ik zelf. Het is nog maar een deel van het filmmateriaal, want ik moet nog de toestemming vragen aan enkele mensen die ik voor de camera heb gehad. Dus kijk even op volgende link;
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, Ik heb er een stukje Kretense muziek in verwerkt , want het originaal geluid ( lawaai ) is echt niet aangenaam om te horen. Geniet ervan zou ik zeggen.

Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Breng een virtueel bezoek aan een olijfmolen in werking - door Jef Dockx - 09 February 2013, 01:00

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  bezoek uit Kreta martin 0 1.901 13 April 2015, 13:37
Laatste bericht: martin
  Bezoek Wine Art Estate martin 12 6.408 21 February 2012, 09:15
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)