Kalamaki en Komos Beach 13 maart 2013
#16
Ik hoop dat het straks wat minder gaat waaien, want ik zou graag nog eens een bezoekje brengen aan de stranden van de golf van Messara.
De aanleiding daar toe is dat ik nog een deel moet verkennen , en een artikel in Nea Kriti online krant.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&docID=1018591
Τέσσερις παραλίες του δήμου Φαιστού με "εξαιρετική ποιότητα"
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/03/2013, 15:46
Τελευταία ενημέρωση: 15/03/2013, 15:51
Σύμφωνα με το δήμο Φαιστού τα αποτελέσματα αναλύσεων, που πραγματοποίησε πρόσφατα το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής σε συνεργασία με το Εθνικό Δίκτυο Πληροφοριών Περιβάλλοντος έδειξαν ότι οι παραλίες του Δήμου Φαιστού, Κομμός, Κόκκινος Πύργος, Καλαμάκι, Μάταλα εντάσσονται στην κατηγορία «Εξαιρετικής ποιότητας».

Dat mirakel wil ik met mijn eigen ogen aanschouwen, alles klaar voor het ontvangst van de toeristen, wow!!!
Het artikel is blijkbaar gepubliceerd op het ogenblik dat ik in hoogst eigen persoon nog mijn weg moest zoeken tussen aangespoelde rommel, en wandelde op een promonade die er uit zag als een zandbank.
Of heb ik dat allemaal gedroomd??????
Spijtig genoeg heeft mijn vriendin geen rijbewijs, anders zou ik eens van Kokkinos Pirgos naar Kalamaki wandelen langs het strand, want 6,5 km door het rulle zand kan er nog vanaf met mijn bepakking, terug zou me misschien zuur opbreken. Nu zeker na die operatie aan mijn rechter knie, en ik voort door het leven moet zonder mediale meniscus. Krakende wagens lopen het langst zegt men wel eens , ik hoop het maar.Confused
Dus nu maar hopen dat de weergoden goedgezind zijn, want vandaag was Thor regelmatig met zijn hamers aan het spelen, en aan de vraag voor regen, door de landbouwers , is in voldoende mate voldaan.

Of zou het iets te maken hebben met Καθαρά Δευτέρα, om de mensen warm te maken voor een dagje aan het stand, ik zal mijn vlieger dus de maandag maar eens oplaten. Big Grin

Sto Kallo
Jef Dockx

Ps juist even gaan kijken op onderstaande site , dat ziet goed uit voor de komende dagen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Berichten in deze discussie
Kalamaki en Komos Beach 13 maart 2013 - door Jef Dockx - 14 March 2013, 03:22
RE: Kalamaki en Komos Beach 13 maart 2013 - door Paul - 14 March 2013, 16:52
RE: Kalamaki en Komos Beach 13 maart 2013 - door Paul - 14 March 2013, 17:51
RE: Kalamaki en Komos Beach 13 maart 2013 - door Jef Dockx - 17 March 2013, 01:20

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  MATALA Beach Festival 2019 metaxa 7 4.610 17 February 2022, 11:37
Laatste bericht: metaxa
  Matala Beach Festival 2018 metaxa 0 1.689 26 May 2018, 10:31
Laatste bericht: metaxa
  Matala Beach Festival 2017 Rico 1 2.512 28 March 2017, 18:56
Laatste bericht: Frederique
  Matala -Beach=Festival 2016 metaxa 1 2.476 31 March 2016, 10:58
Laatste bericht: Arthur
  Kalamaki of Plakias????? Gertie 2 2.608 24 December 2011, 15:39
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)