gezocht vluchtbegeleiders voor onze griekse honden
#7
(26 July 2013, 08:00)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat ik voor op stellen dat ik bewonder dat jullie zo voor die beestjes willen zorgen, maar bij mij speelt dan toch telkens weer de gedachte dat er hier ook zoveel hondjes in de asiels zitten die graag een thuis willen.....

Ook dit argument hoor ik vaak,maar laten we nu eerlijk zijn hoe zielig ook voor de afgedankte jack russels,staffords etc.waar de asiels hier vol mee zitten ze hebben elke dag een volle bak met voer en vers water...
Ik kan je zo een paar shelters in Griekenland opnoemen waar de honden op dit moment rijst moeten eten omdat er gewoonweg geen geld voor voer is...
Laat staan τα βαρελοσκυλα die heel de dag in de brandende zon liggen zonder ook maar een druppel water...
Quote


Berichten in deze discussie
RE: gezocht vluchtbegeleiders voor onze griekse honden - door Αγγελικη - 26 July 2013, 08:21

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Honden"liefhebber" gezocht JohannesGR 9 1.193 19 November 2023, 12:23
Laatste bericht: JohanV
Video filmpje honden-opvang Corfu coby 11 8.512 28 August 2018, 10:01
Laatste bericht: Nanny
  vluchtbegeleiders gevraagd vanaf Chania( kreta) Vathi 0 5.651 23 June 2014, 13:31
Laatste bericht: Vathi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)