Daar is de Troïka weer...of niet
#9
@El Greco, ik had jouw stukje goed gelezen hoor en zag het ook geenszins als een goedkeuring van de plannen van jouw kant. Alleen ik haalde jouw stukje aan om inderdaad uit te leggen wat het voor de mensen in deze gemeenschappen betekent.

Daarnaast is het ook krom om als Troika te zeggen dat je de economie in Griekenland wilt redden (om zo de eurozone drijvende te houden), maar tegelijkertijd onze economie bij het grof vuil te zetten. Het woord steun, noodhulp en meer van dat soort verzinsels, schieten bij mij dan ook direct in het verkeerde keelgat. Het gaat inderdaad allemaal om op korte termijn geld te zien. Niet om op langere termijn Griekenland te redden van de ondergang (die helaas al in volle gang is). Anders zouden zij niet weer met dit catastrofische plan komen dat de Griekse regering eerder wel van tafel had geveegd. Een ieder die dit treft is namelijk een deel van de (inmiddels zeer slecht) draaiende economie. Pakken zij hen hun inkomen af, dan heeft dat een direct gevolg op de hele economie. Pure hypocrisie dus als men van de Troika komt met hun zogenaamde hulp. Ze kunnen het houden wat mij betreft!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote


Berichten in deze discussie
Daar is de Troïka weer...of niet - door Patrick - 12 October 2013, 10:16
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door kritikaster - 12 October 2013, 14:03
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door El Greco - 12 October 2013, 16:56
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door Roosmarijn - 12 October 2013, 21:34
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door El Greco - 13 October 2013, 01:43
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door Sophia - 12 October 2013, 20:44
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door vlagreco - 12 October 2013, 23:14
RE: Daar is de Troïka weer...of niet - door Roosmarijn - 13 October 2013, 11:20

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Daar gaan weer 12,6 miljard euros richting Griekenland. Aleko 1 3.330 20 July 2014, 09:16
Laatste bericht: Wim M
  Troïka's Harvest. Aleko 7 5.778 12 August 2013, 01:34
Laatste bericht: Aleko

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)