A2C niet gelukt, nu set te koop
#8
(03 May 2009, 22:04)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inderdaad jammer dat A2C met zoveel bombarie is gelanceerd als hét systeem voor heel Europa. Dat valt dus in Zuid-Europa behoorlijk tegen zolang de Astra1-G daarvoor niet gebruikt gaat worden.

Maar begrijp ik het goed dat jij nu in Griekenland woont? Ik zie namelijk dat de A2C-set in Tilburg staat Huh ?

Mag ik vragen waar in Griekenland je woont en, indien je ervaring hebt met ontvangst van Nederlandse zenders aldaar, een berichtje over de ontvangst in het blokje "ontvangstrapporten Griekenland" wilt plaatsen?
Met name ben ik geinteresseerd in de resultaten m.b.t. de Astra1-H (RTL-transponder) alhoewel natuurlijk elke info meer dan welkom is.

(Ben momenteel in contact met SES-Astra i.v.m. de tegenvallende ontvangst in grote gedeelten van Zuid-Griekenland)

Alvast bedankt!

Ger

Klopt ik woon permanent in Griekenland. Omgeving Methoni Messinias, ongeveer 60 km van Kalamata.
De set staat in Tilburg bij mijn dochter.
Ik heb enige tijd geleden al een ontvangstrapport geschreven. Zie aldaar bij ontvangstrapporten Griekenland.
Ik moet er wel bij zeggen dat we niet zo gek veel naar de NL. zenders kijken.
Ik weet wel dat een aantal Nederlanders hier problemen hebben met de ontvangst na de laatste (software) wijzigingen. Een aantal sateliet ontvangers doen het helemaal niet meer. O.a. de Hornet. Een aantal hebben hun ontvanger en module hier gekocht.
Wat erg prettig is dat nu de regionale Nederlandse zenders goed te ontvangen zijn met een 120 cm schotel.
Quote


Berichten in deze discussie
A2C niet gelukt, nu set te koop - door Senna - 30 April 2009, 09:37
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Ron - 01 May 2009, 16:01
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Senna - 03 May 2009, 08:45
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Gast - 03 May 2009, 13:08
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Ger - 03 May 2009, 17:57
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Senna. - 03 May 2009, 19:46
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Ger - 03 May 2009, 22:04
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door senna - 04 May 2009, 06:26
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Ger - 04 May 2009, 08:18
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door Ger - 20 June 2009, 11:53
RE: A2C niet gelukt, nu set te koop - door senna - 20 June 2009, 13:51

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Tegenhanger van A2C: Tooway van Eutelsat Ger 0 6.972 14 May 2009, 19:40
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)