Transavia van LowCost naar Prijsvechter.....?
#18
(07 September 2014, 17:01)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(07 September 2014, 14:39)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Noou @Chris ben ik niet met je eens. Als je goed zoekt kun je buiten het seizoen best wel goedkoop vliegen. Ik vind 90 euro voor een enkeltje Amsterdam-Athene niet echt duur .. Ja met Transavia dus he. Die prijsvechters als Ryan Air enzo die halen hun winst bij de bagage en alle andere extra's. En ik meen me te herinneren dat het personeel daar ook heel slecht wordt betaald ...

In mijn geval is het geen koopje, moet ik eerst naar A.dam van Maastricht, moet voor de ruimbagage betalen en ook nog eens van Athene naar Heraklion met Aegean.
Vlieg ik in mijn geval toch goedkoper met Jetairfly, rechtstreeks Luik/Brussel Heraklion of met Condor die ook met de prijzen stunten en natuurlijk zonder voor de koffer te betalen.


Inderdaad bij Jetairfly kan het zeer zeker. Ons heen ticketje koste half oktober € 49,50 Big Grin met gratis 15kg ruimbagage vanuit Brussel/Zaventem..Cool
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Transavia van LowCost naar Prijsvechter.....? - door El Greco - 07 September 2014, 21:16

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Transavia al vanaf februari naar Kreta Ger 2 1.883 10 January 2018, 20:20
Laatste bericht: Ger
  wie wil naar kreta a.s. maandag 24 april en 8 mei terug, vliegtickets van Transavia, Gerdien 1 1.940 19 April 2017, 09:20
Laatste bericht: Arthur
  Met hond naar Kreta vliegen (Transavia) Ed Edje 3 3.746 23 May 2015, 15:13
Laatste bericht: Xander
  Transavia gaat vliegen van Amsterdam naar Thessaloniki AnnaHiking 0 2.843 21 December 2013, 18:03
Laatste bericht: AnnaHiking

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)